اجرای طرح نائب‌الشهید در اربعین امسال/ اعزام ۱۰۰ مبلغ به موکب‌های لرستان
کد خبر: 3755784
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

اجرای طرح نائب‌الشهید در اربعین امسال/ اعزام ۱۰۰ مبلغ به موکب‌های لرستان

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلمی لرستان با اشاره به این‌که تشکل‌های مردمی کمیته فرهنگی ستاد اربعین در بحث نذورات و کمک به موکب‌ها فعالیت دارند، اظهار کرد: طرح نایب‌الشهید نیز توسط زائران استان اجرا شده و ۱۰۰ مبلغ به موکب‌های استان اعزام می‌شوند.

اجرای طرح نائب‌الشهید در اربعین امسال/ اعزام 100 مبلغ به موکب‌های استان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز یک‌شنبه، 22مهرماه، در جلسه ستاد اربعین لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات کمیته فرهنگی ستاد اربعین به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف ازجمله بنیاد شهید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد بازسازی عتبات عالیات، صدا و سیما، بسیج دانشجویی و ... : ۴ کارگروه اعزام مبلغ و سخنران، شاهد، بانوان و تشکل‌های دینی تشکیل شده است.
وی با بیان این‌که در بعد تبلیغ و ترغیب افراد به سمت حضور به‌عنوان خادم در موکب‌ها و ایجاد موکب فعالیت‌هایی انجام شده است، عنوان کرد: امسال ۱۰۰ مبلغ و مبلغه در موکب‌ها خواهیم داشت که سخنرانی و اقامه نماز، پرسش و پاسخ و دیگر فعالیت‌های فرهنگی را به عهده دارند.
مهدوی‌امین با اشاره به این‌که تشکل‌های مردمی کمیته فرهنگی ستاد اربعین در بحث نزورات و کمک به موکب‌ها فعالیت دارند، اظهار کرد: طرح نایب‌الشهید نیز توسط زائران استان و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha