جابجایی زوار اربعین لرستان با ۲۵ دستگاه اتوبوس
کد خبر: 3755791
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

جابجایی زوار اربعین لرستان با ۲۵ دستگاه اتوبوس

گروه فرهنگی - مدیرکل راهداری لرستان با اشاره به اهمیت موضوع اربعین حسینی و پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: ۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار اربعین تدارک دیده شده و همچنین شرکت‌ها به منظور تهیه کامیون برای موکب‌های داخلی و خارجی تعیین تکلیف شده‌اند.

جابجایی زوار اربعین لرستان با 25 دستگاه اتوبوس

به گزارش ایکنا از لرستان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، امروز یک‌شنبه، 22 مهرماه، در جلسه ستاد اربعین حسینی لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع اربعین حسینی و پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار کرد: ۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار اربعین تدارک دیده شده و همچنین شرکت‌ها به منظور تهیه کامیون برای موکب‌های داخلی و خارجی تعیین تکلیف شده‌اند.
وی با اشاره به ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان برای ایام اربعین حسینی، تصریح کرد: در محورهای لرستان از سمت اصفهان و ایلام و محور کوهدشت، ایمن‌سازی و خط کشی و نصب علائم در حال انجام است.
شرفی با تاکید بر به روز رسانی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و دوربین‌های نظارت تصویری، افزود: جلسات کمیته ایمنی برگزار شده است و سامانه‌های ۱۴۱ که وضعیت جوی را اعلام می‌کند نیز آماده هستند و درحال حاضر به‌دنبال هماهنگی برای تامین اتوبوس برای زائران در راه مانده هستیم.

انتهای پیام

captcha