کمک‌ همدانی‌ها به ایتام ۴۸ درصد افزایش یافت
کد خبر: 3755793
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

کمک‌ همدانی‌ها به ایتام ۴۸ درصد افزایش یافت

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) همدان گفت: کمک‌های مردمی در ۶ ماه نخست امسال برای اجرای طرح محسنین و کمک به ایتام توسط این نهاد ۴۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا جمشید محمدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) همدان افزود: از ابتدای سال حامیان ایتام و محسنین 92 میلیارد و 201 میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک مالی کردند.
وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته 62 میلیارد و 286 میلیون ریال توسط حامیان به ایتام و محسنین کمک مالی شد، اظهار داشت: در 6 ماه نخست امسال یک هزار و 979 نفر به حامیان ایتام و محسنین اضافه شده اند.
محمدی عنوان کرد: در حال حاضر 20 هزار و 709 حامی از سه هزار و 782 تن از ایتام حمایت می کنند.
وی اضافه کرد: سه هزار و 296 تن از فرزندان محسنین نیز توسط هفت هزار و 70 حامی، حمایت می شوند.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه فرزندان محسنین به طور متوسط ماهانه یک میلیون و 440 هزار ریال دریافت می کنند افزود: کمیته امداد استان به صورت میانگین ماهانه 2 میلیون و 807 هزار ریال به هر نفر از ایتام کمک مالی می کند.
وی تاکید کرد: 15 هزار و 753 تن از حامیان بومی استان هستند که 58 درصد از کل حامیان ایتام و محسنین را تشکیل می دهند.
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود 49 هزار خانواده نیازمند شامل 86 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.
انتهای پیام

captcha