جشنواره «ابوذر» فارس آبان‌ماه برگزیدگانش را معرفی می‌کند/ ارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه
کد خبر: 3755832
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

جشنواره «ابوذر» فارس آبان‌ماه برگزیدگانش را معرفی می‌کند/ ارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس زمان برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره استانی ابوذر را بین روز‌های ۱۹ تا ۲۴ آبان‌ماه جاری اعلام کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 22 مهرماه در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» گفت:‌ اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» بعد از محرم و صفر بین ١٩ تا ٢٤ آبان برگزار می شود و حدود یکصد نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.
وی با بیان اینكه داوران این جشنواره از افراد به نام رسانه‌های استان انتخاب شده‌اند، گفت: اختتامیه جشنواره بعد از محرم و صفر بین ١٩ تا ٢٤ آبان برگزار می‌شود و حدود یک‌صد نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به بخش‌های جنبی جشنواره «ابوذر» هم افزود: بخش‌های جنبی با وارد شدن برخی از سازمان‌ها به جشنواره شکل گرفت و باعث شد تا جشنواره از قوت خاصی برخوردار شود.
مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس و دبیر جشنواره ابوذر این استان نیز در این نشست گفت: ٢٥٠ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
وی با ابراز امیدواری از اینكه از آثار شرکت‌کنندگان استان هم در جشنواره کشوری وارد شود و شاهد درخشش اصحاب رسانه فارس در این جشنواره باشیم، یادآور شد: سعی شد تا سازمان‌های دیگر را وارد جریان جشنواره کرد تا هم جایزه‌ها بیشتر شود و هم اینکه اداره‌ها و رسانه‌ها با هم بیشتر تعامل کنند.
انتهای پیام

captcha