فرهنگ نقدپذیری را در جامعه گسترش دهیم
کد خبر: 3755834
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
سهرابی:

فرهنگ نقدپذیری را در جامعه گسترش دهیم

گروه فرهنگی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینكه برخی از مسئولان در حوزه نقد وارد نشده‌اند و واقعیت‌های جامعه را نمی‌خواهند بپذیرند تأكید كرد كه باید فرهنگ نقدپذیری در جامعه تسری یابد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 22 مهرماه در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» این استان با بیان اینكه برخی توقع دارند رسانه‌ها، آنچه هست را نیست جلوه دهند، گفت: برخی از مسئولان در حوزه نقد وارد نشده‌اند و واقعیت‌های جامعه را نمی‌خواهند بپذیرند و از این رو باید فرهنگ نقدپذیری در جامعه تسری یابد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث ایجاد انسجام بین بسیج رسانه و سایر نهادها، دستگاه‌ها و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه این جشنواره‌ها با هدف ایجاد انگیزه و حس رقابت بین رسانه‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: برای برگزاری جشنواره‌های کشوری در حوزه مطبوعات در شیراز از تمام توان خود استفاده می‌کنیم.
سهرابی با تأکید بر اینکه جشنواره‌های استانی در صورتی که کشوری شوند و در ساز و کار جشنواره‌های کشوری و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شود، از حمایت‌های خاص وزارت خانه برخوردار می‌شوند، یادآور شد: آثار برگزیده جشنواره «ابوذر» به زیور طبع آراسته شود.
انتهای پیام

captcha