مبانی دینی و اعتقادی خود را تقویت کنید
کد خبر: 3755897
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
توصیه امام جمعه کرج به تشرف‌یافتگان دین اسلام:

مبانی دینی و اعتقادی خود را تقویت کنید

گروه معارف - امام جمعه کرج در دیدار با شماری از تشر‌ف‌یافتگان به دین اسلام گفت: نخستین توصیه به شما این است که توحید و خداشناسی را در خود تقویت کنید.

توصیه امام جمعه کرج به تشرف‌یافتگان دین مبین اسلام: مبانی دینی و اعتقادی خود را تقویت کنید

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از دفتر امام جمعه کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی شامگاه یکشنبه، 22 مهرماه در دیدار با شماری از تشرف‌یافتگان به دین اسلام اظهار کرد: تقویت مبانی دینی برای ایمان‌آوردگان به دین اسلام باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: امروز ایمان‌آورندگان به دین اسلام از فرقه بهائیت دارای بصیرت شدند و این عنایتی از سوی خداوند متعال است چراکه اگر پروردگار متعال نخواهد کسی تزکیه نمی‌شود.
این مسئول بیان کرد: برگشتن به مسیر حقانیت و گرویدن به دین اسلام تولد دوباره‌ای است که باید با فطرت پاک آغاز کرد.
امام جمعه کرج عنوان کرد: توحید، باور به خدا و یگانگی خدا از جمله مسائل مهمی است که در دین اسلام مورد توجه قرار گرفته است.
حسینی همدانی خطاب به ایمان‌آوردندگان دین اسلام، ابراز کرد: با توجه به اینکه شما عازم زیارت حضرت امام رضا(ع) هستید لازم است شناخت بیشتری را از این زیارت‌ها به دست آورید.
امام جمعه کرج با تاکید براینکه باید با مطالعه و سپری‌کردن زمان بیشتر مبانی دینی و اعتقادی خود را محکم کنید، گفت: نخستین توصیه به شما این است که توحید و خداشناسی را در درون خود تقویت کنید که با تقویت این بخش بقیه مسائل قوی خواهد شد ضمن آنکه با مطالعه کتاب‌های بیشتر از جمله کتاب‎های شهید مطهری راه را بر مباحثی که ممکن است شما را متزلزل کند ببندید.
در این دیدار تشرف‌یافتگان به دین اسلام، حاکمیت نظام مقدس اسلامی را عاملی برای پی بردن به حقانیت شریعت دین اسلام عنوان کردند که سبب شد آنان خط بطلان به فرقه بهائیت بکشند.
این افراد از شهرستان‌های مختلف کشور از جمله ارومیه، زنجان، همدان و البرز بودند.
انتهای پیام

captcha