ارسال ۱۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «عکاسی سوگواره»
کد خبر: 3755923
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
احمدی خبر داد:

ارسال ۱۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «عکاسی سوگواره»

گروه فرهنگی‌ - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «عکاسی سوگواره» اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۹۷۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

ارسال ۱۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «عکاسی سوگواره »

شاهین احمدی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره «عکاسی سوگواره»، اظهارکرد: آثار برگزیده جشنواره عکاسی سوگواره که ویژه آیین گل‌مالی و مراسم خاص مردم شهر خرم‌آباد در روز عاشورا است بزودی اعلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این جشنواره هزار و ۹۷۵ اثر به دبیرخانه این برنامه ارسال شد، ادامه داد: بر اساس آمار تفکیک شده ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان آقایان و ۵۰ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.
احمدی با بیان اینکه ۷۰ درصد شرکت کنندگان از شهر خرم‌آباد و ۳۰ درصد از سایر نقاط کشور بودند، تصریح کرد: استقبال چشم‌گیر از این برنامه نشان از اهمیت موضوع دارد و ما را مصمم‌تر می‌کند تا به ریشه‌های فرهنگ ملی و مذهبی خود از منظر هنر بیشتر توجه کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری خرم‌آباد با ذکر این مطلب که آثار ارسال شده به این جشنواره با روش حرفه‌ای توسط داوران و عکاسان مطرح داوری شده است، اضافه کرد: بزودی آثار برگزیده و نفرات برتر معرفی می‌شود.
وی ارتقا سطح عکاسی عکاسان خرم‌آبادی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: یکی دیگر از اهداف این جشنواره شناساندن عناصر فرهنگی ریشه‌ای، اساطیری و باستانی خرم‌آباد به نقاط کشور است این در حالی است که مقابله با برخی پدیده‌های نوظهور و فرقه‌های ساختگی نیز از دیگر اهداف این جشنواره بوده است.

انتهای پیام

captcha