معرفی ظرفيت‌های گردشگری آذربايجان‌غربی وظيفه همگانی است
کد خبر: 3755962
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

معرفی ظرفيت‌های گردشگری آذربايجان‌غربی وظيفه همگانی است

گروه فرهنگی ــ مديرکل ميراث‌فرهنگی، صنايع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان بیان کرد: استان آذربايجان‌غربی به لحاظ گردشگری و تاريخی دارای جاذبه و آثار غنی بوده که معرفی اين جاذبه‌ها و بناهای تاريخی وظيفه همگانی است.

معرفی ظرفيت‌های گردشگری آذربايجان‌غربی وظيفه همگانی است

به گزارش ايکنا از آذربايجان‌غربی، جليل جباری، مديرکل ميراث‌فرهنگی، صنايع‌دستی و گردشگری آذربايجان‌غربی عصر دیروز، 22 مهرماه در جلسه کميته بازاريابی و تبليغات گردشگری اين اداره‌کل با اشاره به جاذبه‌ها و ظرفیت‌‌های گردشگری استان اظهار کرد: استان آذربايجان‌غربی به لحاظ گردشگری و تاريخی يک استان غنی است که می‌تواند پذيرای گردشگران فراوانی از استان‌های ديگر و حتی کشورهای خارجی باشد.

وی با بيان اينکه همه افراد در معرفی استان مسئوليت دارند، ادامه داد: همه مردم و مسئولين استان در تبليغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاريخی آذربايجان‌غربی بايد تلاش خود را داشته‌ باشند و اين موضوع وظيفه‌ای است که همه بايد در انجام آن کوشا باشيم.

جباری با اشاره به اينکه سالانه نقشه و بروشورهای متنوعی در جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان چاپ می‌شود، افزود: سالانه بيش از 3 هزار انواع نقشه، بروشور، کتابچه و اقلام تبليغاتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری آذربايجان‌غربی چاپ می‌شود و بايد از فضای نوين و ديجيتال که فضايی فراگير است در زمينه معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌‌های گردشگری و ابنيه تاريخی استان استفاده کرد.

مديرکل ميراث‌فرهنگی، صنايع‌دستی و گردشگری آذربايجان‌غربی با‌بيان اينکه تيزر و کليپ‌هايی برای معرفی آثار تاريخی و ظرفیت‌های گردشگری تهيه شده‌ است، تصريح کرد: از 7 شهر تاريخی و گردشگری استان کليپ‌های 10 تا 14 دقيقه‌ای و از 50 تک بنای استان کليپ‌هايی برای معرفی آثار تاريخی و جاذبه‌های گردشگری تهيه‌ شده‌ است.

انتهای پیام

captcha