احداث یادمان شهدا در روستاهایی با هشت شهید در دستور کار قرار گیرد
کد خبر: 3755971
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
کاظمی‌پور:

احداث یادمان شهدا در روستاهایی با هشت شهید در دستور کار قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد - معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تمام مطالب، خاطرات و آثار شهدا در محلی در استان جمع‌آوری می‌شود تا در سال‌های بعد مورد استفاده قرار گیرد، بیان کرد: یادمانی از شهدا در روستاهایی که دارای حداقل هشت شهید هستند در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سعید کاظمی‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان امروز دوشنبه، 23 مهر در جلسه برگزاری یادواره و کنگره شهدای شهرستان ریگان گفت: رویکردهای کنگره شهدای استان رویکرد خدماتی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، تربیتی و آموزشی، علمی و پژوهشی و تجلیلی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه کنگره شهدای استان برای دومین‌بار طی 20 سال در استان کرمان برگزار خواهد شد، افزود: هدف اصلی از برگزاری این کنگره رسیدن به سرمشق‌ها و الگوهاست.
کاظمی‌پور با بیان اینکه تمام مطالب، خاطرات و آثار شهدا در محلی در استان جمع‌آوری می‌شود تا در سال‌های بعد مورد استفاده قرار گیرد، بیان کرد: یادمانی از شهدا در روستاهایی که دارای حداقل هشت شهید هستند در دستور کار قرار گیرد.
امین باقری، فرماندار ریگان نیز از آمادگی شهرستان ریگان در برگزاری یادواره شهدا و کنگره شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: یادواره‌های شهدا پررنگ در شهرستان برگزار شوند.
وی افزود: در شهرستان المانی به یاد شهید حججی به‌زودی ساخته خواهد شد و این المان در جوار دانشگاه پیام نور و حوزه علمیه نصب می‌شود.
انتهای پیام

captcha