برگزاری مسابقات سراسری قرآن، بیاد‌ماندنی‌ترین رویداد فرهنگی استان مرکزی است
کد خبر: 3756005
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
استاندار مرکزی:

برگزاری مسابقات سراسری قرآن، بیاد‌ماندنی‌ترین رویداد فرهنگی استان مرکزی است

گروه فعالیت‌های قرآنی - استاندار مرکزی گفت: این دوره از مسابقات بهترین، بزرگ‌ترین و بیاد‌ماندنی‌ترین رویداد فرهنگی بود که با برنامه‌ریزی هرچه تمام در استان مرکزی برگزار شده است.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن، بیاد‌ماندنی‌ترین رویداد فرهنگی استان مرکزی است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید‌علی آقازاده، استاندار مرکزی صبح دوشنبه 23 مهرماه با حضور در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن(بخش بانوان) که به میزبانی استان مرکزی در مجتمع کوه نور اراک در حال برگزاری است، اظهار کرد: این رویداد افتخار بزرگی برای استان مرکزی بود که طی دو هفته گذشته با حضور تعدادی از قاریان، داوران، خواهران و برادران برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات بهترین، بزرگ‌ترین و بیاد‌ماندنی‌ترین رویداد فرهنگی بود که با برنامه‌ریزی هرچه تمام در استان مرکزی برگزار شده است.
استاندار مرکزی افزود: قرآن معجزه جاودان است و تا روز قیامت باقی می‌ماند.
آقازاده بیان اینکه یکی از اوصاف قرآن هدایت‌گری است، بیان کرد: قرآن با استفاده از این ویژگی ما را رهنمود می‌سازد و هماهنگی بین عقیده و عمل است و تمامی افراد را به سوی معنویت هدایت می‌کند.
وی گفت: قرآن انسان را رشد می‌دهد و از صفاتی مانند بد‌اخلاقی جلوگیری می‌کند. این کتاب آسمانی کتاب اصول و عقاید است که مسلمانان معرفت را از آن اخذ می‌کنند.
استاندر مرکزی اظهار کرد: قرآن در برگیرنده دستورالعمل و قواعدی است که با تمامی افراد سازگار است.
آقازاده خاطرنشان کرد: انسان امروز مورد آماج، هجمه‌ها و جاذبه‌های مختلفی است که بیش از هر زمان دیگری به هدایت‌گری قرآن نیازمند است.
وی افزود: قرآن، کتاب وحی مجموعه‌ای از آموزه‌های ناب است که به زیبا‌ترین شکل ممکن، با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی در سند اطلاعات فرهنگی مردم قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha