كسب دو رتبه برگزیده توسط بانوان فارس در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3756036
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

كسب دو رتبه برگزیده توسط بانوان فارس در مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ بانوان شركت‌كننده در چهل و یكمین دوره مسابقات سراسری قرآن از استان فارس موفق به كسب دو رتبه برگزیده شدند.

سیداميرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه چهل و یكمین دوره مسابقات سراسری قرآن امروز، 23 مهرماه در اراك به كار خود پایان داد، گفت: مسابقات بخش بانوان طی روزهای 17 تا 23 مهرماه جاری برگزار شد.
وی با بیان اینكه در این دوره از مسابقات بانوان شركت‌كننده استان فارس موفق شدند دو رتبه برگزیده را كسب كنند، افزود:‌ گروه تواشیح مشكات حائز رتبه چهارم و حمیده حسینی در رشته حفظ 20 جزء حائز رتبه عالی شد.
جلالی با یادآوری اینكه آقایان شركت‌كننده استان فارس نیز در این مسابقات حائز 4 رتبه برگزیده شده بودند، گفت: نوید رزمجویی در رشته حفظ كل و مهدی كشاورز در رشته قرائت ترتیل حائز رتبه‌های ممتاز شدند و همچنین حسام قانعی رتبه نخست رشته اذان و علی سوخكی رتبه دوم حفظ احادیث را كسب كرد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با بیان اینكه امسال تعداد رتبه‌های برگزیده آقایان بیشتر از بانوان بود، گفت: یكی از دلایل این مسئله را شاید بتوان تغییر در شیوه برگزاری مسابقات دانست به عنوان مثال امسال نخستین سالی بود كه متسابقان باید در حضور داوران تلاوت می‌كردند در صورتی كه سال‌های گذشته داوران در اتاق مخصوص خود حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha