25 آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی»
کد خبر: 3756050
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
زهرایی خبر داد:

25 آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی»

گروه فرهنگی - دبیر اجرایی جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی با بیان اینکه تاکنون ۲۸۰ اثر به این جشنواره ملی ارسال شده است، گفت: ۲۵ آبان، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی است.

25 آبان، آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز در نشست اتاق فکر جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی، با بیان اینکه این جشنواره بین‌المللی در راستای ترویج و نشر سیره اهل‌بیت(ع) هر ساله در داخل کشور و کشورهای مختلف برگزار می‌شود، اظهار کرد: استان ایلام این افتخار را دارد که امسال برای هفتیمن دوره جشنواره را با محوریت خاطره‌نویسی و سفرنامه نویسی برگزار کند .
وی با اشاره به اینکه ساختاری که جشنواره دارد شامل یک اتاق فکر و دفتر نمایندگی در استان ایلام است، ادامه داد: اتاق فکر جشنواره متشکل از اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و فعالان عرصه فرهنگ دینی، آموزش و پرروش دانشگاه، کانون‌های مساجد، کانون پرورش فکری و سایر نهادهای فرهنگی است که دبیرخانه آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر است .
منصور محبی، نماینده بنیاد رضوی با ارائه گزارشی از روند ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اظهار کرد: تاکنون ٢٨٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی ارسال شده است که این آثار شامل سفرنامه، خاطره و بخش ویژه اربعین است.
وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره 25 آبان ماه خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به فرصت باقی مانده انتظار می رود تعداد آثار بیشتری نسبت به سال گذشته به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، اختتامیه این جشنواره بیست و پنجم آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام و با حضور افراد برگزیده و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان برگزار خواهد شد .
واحد زهرایی، دبیر اجرایی جشنواره نیز اظهار کرد: در جشنواره امسال بحث آموزش را پیش از برگزاری جشنواره و در مرحله ارسال آثار، مورد توجه قرار دادیم، از این رو کارگاه خاطره نویسی و سفرنامه رضوی با حضور  دکتر بخشایش پژوهشگر و نویسنده برجسته کشور و جمعی از دبیران زبان و ادبیات فارسی استان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام برگزار شد .
انتهای پیام
captcha