جوانان؛ تشنه آرمان شهدا/ دست از لجاجت‌های سیاسی برداریم
کد خبر: 3756058
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

جوانان؛ تشنه آرمان شهدا/ دست از لجاجت‌های سیاسی برداریم

گروه سیاست و اقتصاد - معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین گفت: ناکارآمد نشان دادن دولت، ایجاد اخلاف بین صفوف مردم و خسته کردن آن‌ها و ناامیدی مردم نسبت به آینده درخشان انقلاب اسلامی همه از نقشه‌های دشمنان است؛ لذا باید همه وحدت داشته و دست از لجاجت‌های سیاسی و رقابت‌های انتخاباتی برداریم.

 معرفی شهدا به جوانان آن‌ها را در برابر الگوهای تقلبی دشمن ایمن می‌کند

به گزارش ایکنا از قزوین، صبح امروز 23 مهر نشست مشترک رسانه‌های استان و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با محوریت برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین صبح امروز با حضور مسئولان استان، مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.
علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین در این نشست با بیان اینکه شهدا پرچم عزت و آقایی ایران اسلامی را در جهان برافراشتند، اظهار کرد: حماسه‌ای که شهدا آفریدند تا ابد جاویدان است، چراکه آن‌ها با دستان خالی اما روحی بزرگ و توکلی بی‌بدیل در برابر دنیای کفر ایستادند و با نثار خونشان، امنیت، عزت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند.
وی افزود: اگر امروز عظمت قیام حسینی در جهان طنین‌انداز است به‌واسطه تبلیغ این نهضت بزرگ توسط حضرت زینب (س) است که توانستند فریاد حقانیت و پایداری و ماندگاری نهضت امام حسین (ع) را به گوش جهان برسانند لذا نیاز است ما نیز برای شهدای خود حرکتی زینب‌گونه داشته باشیم.
آشناگر با اعلام اینکه در حال حاضر یادواره‌هایی به‌صورت ادواری در سطح شهرستان‌ها در راستای کنگره ملی 3 هزار شهید استان در حال برگزاری است، گفت: این یادواره‌ها مقدمه‌ای برای برگزاری رویداد عظیم اجلاسیه شهداست.
وی ادامه داد: شهدا نیازی به تجلیل‌ ما ندارند چراکه در محضر باری‌تعالی روزی می‌خورند اما ما برای تداوم راه، اندیشه و آرمان شهدا نیازمند برگزاری محافلی به‌منظور بزرگداشت شهیدان هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: جامعه جوان ما تشنه مرام و مسلک شهداست و نیاز است در شرایط حساس کنونی صاحبان قلم، رسانه‌ها و افرادی که کلامشان نافذ است برای معرفی شهدا تلاش بیشتری داشته باشند.
این مسئول یادآور شد: در جنگ تمام‌عیار اقتصادی امروز با تشدید تحریم‌های دشمن به‌ویژه آمریکا روبه‌رو هستیم و از سویی دیگر جنگ روانی آن‌ها تلاش می‌کند تا جامعه ما را به‌زانو دربیاورد و مردم را از مقاومت خود نادم و پشیمان کند، آن‌ها نظام ما را نشانه رفته‌اند.
وی اضافه کرد: ناکارآمد نشان دادن دولت، ایجاد اخلاف بین صفوف مردم و خسته کردن آن‌ها و ناامیدی مردم نسبت به آینده درخشان انقلاب اسلامی همه از نقشه‌های دشمنان است لذا باید همه وحدت داشته و دست از لجاجت‌های سیاسی و رقابت‌های انتخاباتی برداریم.
آشناگر عنوان کرد: در حال حاضر اجماع جهانی علیه کشورمان به اجماع جهانی علیه آمریکا تبدیل‌ و عمق مرزهای استراتژیک کشورمان در منطقه گسترده شده است، امروز فرزندان ایران اسلامی توانستند در عرصه‌های مختلف چون دانش هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادین سرآمد منطقه باشند و از سویی دیگر شاهد پیروزی‌های پی در پی حقوقی در دادگاه لاهه علیه آمریکا هستیم.
وی با تأکید بر اینکه همدلی، وفاق و همبستگی ملی ابزار کارآمد مردم در مقابل دشمنان است، گفت: در کنگره مقدس شهدای استان قزوین باید تلاش کنیم نسل جوان را با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آشنا کنیم و شهدای شاخص استان را به‌عنوان الگویی بارز برای نسل جوان معرفی کنیم.
این مسئول تأکید کرد: به‌طورقطع آمریکا نخواهد توانست ما را به‌زانو دربیاورد لذا پیام رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان در راستای کنگره شهدا باید نهادینه کردن شعار «ما می‌توانیم بایستیم و در این جنگ پیروز شویم» باشد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین در پایان ابراز کرد: شهدا افتخار و سرمایه کشور ما هستند، اگر ما بتوانیم به‌خوبی آن‌ها را معرفی کنیم به‌طورقطع جوانان در دام الگوهای تقلبی دشمن قرار نخواهند گرفت.

انتهای پیام

captcha