مسابقه کتابخوانی فرهنگ حسینی(ع) از کتاب «نامیرا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3756096
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

مسابقه کتابخوانی فرهنگ حسینی(ع) از کتاب «نامیرا» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نامیرا» با محوریت سیره و سبک زندگی حسینی(ع) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

مسابقه کتابخوانی فرهنگ حسینی(ع) از کتاب «نامیرا» برگزار می شود
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی محمدرضا بدیع زادگان گفت: همزمان با ماه صفر مسابقه کتابخوانی با محوریت سبک زندگی حسینی(ع) توسط اداره کتابخانه های عمومی مشهد با همکاری فرهنگسرای شهید خادم الشریعه در منطقه محروم توس برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقه از کتاب «نامیرا» نوشته صادق کرمیار برگزار خواهد شد که  در قالب داستانی تاریخی به وقایع عاشورا و تردیدهای برخی برای حمایت از امام حسین(ع) می پردازد و می تواند برای شرایط امروز جامعه ما درس آموز باشد.

بدیع زادگان با بیان اینکه برای برندگان این مسابقه جوایز ارزنده نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است گفت: این مسابقه در رده سنی 14 تا 35 سال برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا دهم آبان ماه  با مراجعه به فرهنگسرای شهید خادم الشریعه، کتاب «نامیرا» را جهت مطالعه به امانت بگیرند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مشهد  تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و از جمله مسابقات کتابخوانی می تواند در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه بسیار نقش آفرین باشد و لذا اداره کتابخانه های عمومی مشهد با همت کتابداران این شهرستان، اجرای چنین برنامه هایی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

بدیع زادگان تأکید کرد: همچنین یکی از بهترین روش ها برای ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع)، معرفی کتاب های مرتبط با این موضوع و ترغیب مردم برای مطالعه این کتاب هاست که مسابقه کتابخوانی «نامیرا» در همین راستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha