برگزاری ۲۵۸ گفتمان دینی در یزد/ بهره‌مندی ۱۳ هزار یزدی
کد خبر: 3756099
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

برگزاری ۲۵۸ گفتمان دینی در یزد/ بهره‌مندی ۱۳ هزار یزدی

گروه معارف - معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری ۲۵۸ گفتمان دینی در استان از بهره‌مندی بالغ بر ۱۳ هزار نفر در استان از این طرح خبر داد.

برگزاری 258 «گفتمان دینی» در یزد/بهره‌مندی 13 هزار یزدی

حجت‌الاسلام کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بالغ بر 13 هزار نفر در طرح گفتمان‌های دینی در  استان شرکت کرده‌اند.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری ۲۵۸ عنوان گفتمان در موضوعات ابلاغ شده از سوی سازمان مرکز در سطح مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و.. . برگزار شده است.
حجت‌الاسلام کارگر ادامه داد: پاسخ به سوالات دانش آموزان در مسائل مختلف به‌ویژه مسائل روز از مهمترین اهداف برگزاری گفتمان های دینی است و در همین راستا برگزاری گفتمان در موضوعات دین و زندگی، آسیب‌های اجتماعی، سواد رسانه ای و فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
وی با اشاره به تهاجم دشمنان در عرصه‌های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: در عصر حاضر بیشترین تلاش دشمنان در عرصه جنگ رسانه‌ای است که باید متقابلا جهت حضور فعال در این عرصه برنامه ریزی لازم توسط دستگاه های مرتبط صورت گیرد.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: پاسخگویی اقناعی و کارشناسی به سوالات و شبهات نسل نوجوان و جوان از طرق مختلف به‌ویژه از طریق چهره به چره می‌تواند در این جهت بسیار موثر باشد.

انتهای پیام

captcha