درخشش بانوان قرآنی البرز در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌
کد خبر: 3756120
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

درخشش بانوان قرآنی البرز در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز گفت: بانوان فعال قرآنی این استان در چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن‌ کریم موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

درخشش بانوان قرآنی البرز در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن‌کریم

حجت الاسلام احمد اشرفی در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با پایان یافتن چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن‌کریم به میزبانی اراک، آئین اختتامیه این مسابقات در بخش بانوان، صبح امروز، 23 مهرماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه برگزیدگان مرحله کشوری این دوره از مسابقات به مسابقات بین‌المللی قرآن اعزام می‌شوند، افزود: رقابت در بخش آقایان از دهم مهر آغاز شد و تا 16 مهرماه ادامه داشت و از البرز، آقایان «محمد خطیبی‌فر» در رشته دعاخوانی، «علی قنبری» در رشته حفظ ۱۰ جز موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
اشرفی گفت: در بخش بانوان، مسابقات از 18 مهرماه آغاز شد و تا 23 مهرماه ادامه داشت و «فاطمه خزایی» در رشته حفظ 10 جز، رتبه دوم، «مریم فتحی‌زاده» در رشته ترتیل، رتبه سوم و «مریم‌ سماعی» در رشته قرائت تحقیق، رتبه دوم را برای البرز کسب کردند.
این مسئول بیان کرد: مسابقات بخش بانوان با داوری 25 داور کشوری و بین‌المللی برگزار شد و «خیریه عرش» و «اعظم الوندی» سرپرستی هیات داوران در رشته‌های حفظ ۱۰،۲۰جز و کل قرآن، ترتیل، قرائت، همخوانی و همسرایی و دعاخوانی را برعهده داشتند.
انتهای پیام

captcha