برپایی غرفه دو نویسنده توانخواه کردستانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب
کد خبر: 3756143
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

برپایی غرفه دو نویسنده توانخواه کردستانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

گروه فرهنگی - ۳۰ عنوان کتاب در یک غرفه دو نویسنده توانخواه کردستانی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان عرضه شده است.

برپایی غرفه دو نویسنده توانخواه کردستانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش ایکنا از کردستان، از میان 230 غرفه دایر شده در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان، غرفه ای که دو نویسنده توانخواه در آن به عرضه آثارشان می پردازند چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.
سید عطیه شیخ احمدی، که ٤٧ سال سن دارد و از ١٩ سالگی به دلیل سقوط از پشت بام، دچار قطع نخاع از گردن می شود، از ٢٧ سالگی شروع به نوشتن می کند.
از این توانخواه سنندجی تاکنون ٢٧ رمان و دو داستان کودک منتشر شده است و بیشتر موضوعات آثار او هم خانوادگی، عاشقانه و اجتماعی است.
شیخ احمدی، این نویسنده کُرد اظهار کرد: از دوران کودکی به ویژه در دوران مدرسه علاقه فراوانی به نوشتن داشتم و بارها در مسابقات انشاء و خاطره نویسی موفق به کسب عنوان برتر شدم.
وی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تشکر کرد و گفت: این مایه خوشحالی است که مسئولان ارشاد استان به ما توانخواهان توجه دارند و غرفه ای را در این نمایشگاه به ما اختصاص دادند.
انتها قبادی دیگر نویسنده توانخواه در این غرفه گفت: تاکنون یک کتاب با عنوان ملکه رنج ها به چاپ رسانده ام که داستان زندگی خودم است.
وی با اشاره به اینکه این کتابش به چاپ چهارم آن رسیده است، افزود: تاکنون در سه دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کردم و امسال هم زمینه ای فراهم شد که در نمایشگاه استان شرکت کنم.
انتهای پیام

captcha