برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با 38 شرکت کننده در لرستان
کد خبر: 3756190
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
محمدی خبرداد:

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با 38 شرکت کننده در لرستان

گروه فرهنگی – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع «قصه زندگی من» و با رویکرد «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» طی روز شنبه ۲۸ مهرماه با حضور 38 شرکت کننده، در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با 38 شرکتکننده در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، دوشنبه، 23 مهرماه، در جمع خبرنگاران، از برگزاری مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع «قصه زندگی من» و با رویکرد «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» طی روز شنبه ۲۸ مهرماه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خبرداد.
وی افزود: درمرحله شهرستانی بیش از ۱۶۳ نفر قصه‌گو در رده‌های سنی پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، زنان و مردان و دخترها و پسرها حضور داشتند که ۳۸ نفر از آن‌ها برای رقابت به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد نیز ۱۱ نفر برای حضور در مرحله منطقه‌ای که در استان مرکزی برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد.
محمدی ادامه داد: در بخش مقاله‌نویسی و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای و بین الملل، آثار ارسالی در دبیرخانه کشوری همزمان با شب یلدا داوری خواهند شد.

انتهای پیام

captcha