دیدار با خانواده شهید «احمدرضا علیا»
کد خبر: 3756217
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
در برنامه هفتگی «ستارگان پرفروغ» منطقه 10 صورت می‌گیرد؛

دیدار با خانواده شهید «احمدرضا علیا»

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه برنامه ستارگان پر فروغ منطقه 10 با خانواده شهید احمدرضا علیا دیدار می‌کند.

دیدار با خانواده شهید «احمدرضا علیا»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10؛ در برنامه «ستارگان پر فروغ» این هفته که ساعت 11 سه‌شنبه 24 مهر ماه در بیت معظم شهید «احمدرضا علیا» برگزار می‌شود؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از آنها تجلیل خواهد کرد.

شهید «احمدرضا علیا» متولد پنجم اردیبهشت ماه 1344 از دلاور مردان دوران دفاع مقدس است که دوازدهم فروردین ماه 1367 در سن 23 سالگی در منطقه شاخ شمیران و بر اثر درگیری با دشمن به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود. پیکر پاک این شهید والامقام در قطعه 40 ردیف 71 شماره  18 گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شده است.

گفتنی است؛ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا، از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هرهفته، سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ‌خانی؛ «خانه موزه شهیدان اقبالی» مراجعه کنند یا با شماره تلفن 66691546 ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

captcha