یادواره شهدا پیام وحدت را برای تمام جهانیان دارد
کد خبر: 3756254
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

یادواره شهدا پیام وحدت را برای تمام جهانیان دارد

گروه سیاسی- فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با تأکید بر اینکه یادواره شهدا فقط پیام وحدت را دارد، گفت: دشمنان وحدت ما را نشانه گرفته است، این برادری میان شیعه و سنی قیمت ندارد و باید از آن پاسداری کرد.

یادواره شهدا پیام وحدت را برای تمام جهانیان دارد

به گزارش ایکنا از کردستان علی فضلی، فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) امروز، ۲۳ مهرماه در اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در سالن ۹ دی شهرستان بیجار برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیجار اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مردم شهرستان بیجار در دوران معاصر در حوادث گوناگون انقلاب و دفاع مقدس جوهر درخشان خود را نشان داده‌اند.
وی افزود: دشمنان از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی با به کار گیری قومیت‌های ایران اسلامی قصد تجزیه بخش‌های ایران اسلامی را داشتند که با درایت و هوشیاری از سوی مردم شکست خورده‌اند.
فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه مردم بیجار هیچ گاه اجازه نفوذ دشمن به شهرستان را نداده‌اند، بیان کرد: مردان و زنان بیجاری با صلاح سرد و گرم از حریم و حرمت مردم دفاع کردند و همواره اجازه ورود دشمن را به شهر نداده‌اند.
وی با اعلام اینکه شهرستان بیجار در دوران دفاع مقدس ۴۵۰ شهید، ۶۳ آزاده و بیش از ۷۰۵ جانباز را تقدیم به نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند، عنوان کرد: امروز شهرستان بیجار به عنوان نگینی در ایران اسلامی می‌درخشد.
فضلی با ذکر اینکه امروزه تمامی دشمنان ایران اسلامی بسیج شده‌اند ما را بزنند، ادامه داد: دشمنان در صدد حمله به دین و آئین رسول الله (ص) هستند، و باید مراقب باشیم.
وی با تأکید بر اینکه یادواره شهدا فقط پیام وحدت را دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان وحدت ما را نشانه گرفته است، این برادری میان شیعه و سنی قیمت ندارد و باید از آن پاسداری کرد.
فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در پایان با اشاره به اینکه مردم کردستان به توفیق الهی میزبانی از کاوران راهیان نور را دارند، یادآور شد: مردم کردستان باید فرهنگ مجاهدت‌های خاموش را به همه هموطنان و جهان معرفی کنند و همه ما در معرفی این فرهنگ مسئولیم.
انتهای پیام

captcha