برگزاری همایش عزاداری حضرت رقیه(س) در تایباد
کد خبر: 3756268
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

برگزاری همایش عزاداری حضرت رقیه(س) در تایباد

گروه شهرستان‌ها - همایش عزاداری دختر ۳ ساله امام حسین (ع) همزمان با سراسر کشور در شهرستان تایباد و با حضور گسترده بانوان تشیع و تسنن در مکتب حضرت رقیه (س) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد برگزار شد.

اطعام 1000 نفر از بانوان عزادار حضرت رقیه در تایباد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی جمعی از بانوان خیر و نیکوکار مکتب حضرت رقیه(س) با اعتبار 15 میلیون ریال 300 بانوی عزادار را اطعام کردند. همچنین در حاشیه این مراسم 25 کودک سه تا 6 سال با همکاری کلینیک ویژه تخصصی این شهرستان به صورت رایگان بینایی سنجی شدند.

ساختمان این مکتب در تیرماه سال 1390 به ارزش یک میلیارد ریال توسط جمعی از خیران جهت امور ملی و مذهبی ویژه بانوان در تایباد وقف شد و تمام مراسم‌ها شامل اعیاد، سوگواری، دوره‌های ختم قرآن، ختم صلوات، برگزاری کلیه کلاس‌های قرآنی شامل، آموزش روخوانی، احکام، تفسیر، نهج‌البلاغه و... در این مکان وقفی برگزار می‌شود. همچنین از ابتدای امسال تاکنون بانیان این مکتب میزبان بالغ بر 200 مراسم بودند.

اطعام 1000 نفر از بانوان عزادار حضرت رقیه در تایباد

حضور 700 بانوی تشیع و تسنن در همایش حضرت رقیه(س)
در مراسمی دیگر که به همین نیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد برگزار شد 700 بانوی اهل تسنن و تشیع این شهرستان مرزی در عزاداری دختر خردسال اباعبدالله(ع) شرکت و در پایان توسط خیران اطعام شدند.

انتهای پیام

captcha