نذورات مردمی منافاتی با بهره‌مندی اقتصادی استان‌ها از اربعین ندارد
کد خبر: 3756271
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
ذوالفقاری:

نذورات مردمی منافاتی با بهره‌مندی اقتصادی استان‌ها از اربعین ندارد

گروه اجتماعی - معاون امنیتی وزیر کشور گفت: نذورات مردمی منافاتی با بهره‌مندی اقتصادی استان‌ها از اربعین ندارد و استان‌هایی مانند ایلام باید به برکت اربعین رونق گیرند.

نذورات مردمی منافاتی با بهره‌مندی اقتصادی استان‌ها از اربعین ندارد
به گزارش ایکنا از ایلام، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور شامگاه 23 مهر ماه در نشست با بانیان موکب‌های مردمی اربعین در ایلام، اظهار کرد: همه‌ دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در موضوع اربعین به صورت جدی پای کار هستند و اربعین امسال در نهایت شکوه و بهتر از سال‌های برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه دولت کارهای بسیار بزرگی را در حوزه زیرساخت‌ها انجام داده و بقیه‌ کارها مردمی است و در زمینه تغذیه بالای 80 درصد نذورات مردمی است، تصریح کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین به معنای واقعی مردمی است و این روند نیز تقویت خواهد شد.
معاون وزیر کشور تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف مانند بهداشت و درمان و نیروهای مسلح در این همایبش به رسالت خود عمل می‌کنن وتلاش ما این است تا استان‌های معین را ترغیب و جایشان را در مرز مهران ثایت کنیم تا ابنیه‌های ماندگاری را در مرزاحداث کنند و این مکان‌ها در آینده در  اختیار مردم قرار گیرد که لازمه‌ی آن جانمایی و مهندسی صحیح و مارشناسی در این زمینه است.
رئیس ستاد اربعین با تاکید بر اینکه نذورات منافاتی با بهره‌مندی اقتصادی استان‌ها از اربعین ندارد، از صداقت و مهمان‌نوازی مردم ایلام در این زمینه قدردانی کرد .
به گزارش ایکنا، ذوالققاری در این حجلسه پس از شنیدن درد دل‌های موکب‌داران ایلام، گفت: از کمیته مشارکت‌های مردمی کمک‌هایی به موکب‌های ایلام خواهد شد و سعی ما بر این است که این کمک‌ها نقدی باشد.
در این نشست درباره‌ی نحوه‌ی جانمایی موکب‌ها در مهران بحث و تبادل نظر و قرار شد تا موضوع در کمیته‌ای مورد برسی قرار گیرد.
انتهای پیام
captcha