برگزاری یادمان‌های شهدا تجدید میثاق با آرمان‌های والای آن‌هاست
کد خبر: 3756278
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

برگزاری یادمان‌های شهدا تجدید میثاق با آرمان‌های والای آن‌هاست

گروه اجتماعی - امام جمعه دامغان با بیان اینکه برگزاری آیین یادمان‌های شهدا به معنای تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های والای شهدا است، گفت: شهدا مظهر عزت ایران اسلامی هستند.

برگزاری یادمان‌های شهدا تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های والای شهدا است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان، امام جمعه دامغان عصر روز گذشته 23 مهر در مراسم رونمایی از یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، با اشاره به اینکه ایجاد یادمان‌های شهدا با برگزاری آیین‌های درخور و منزلت شهدا در سطح جامعه شکل و تجلی پیدا می کند، گفت: شهدا مظهر عزت ایران اسلامی محسوب می‌شوند.

حسینیان ادامه داد: مردم ایران ملتی رشید و آگاه است و همانند دفاع مقدس باید در برابر دشمنان و مشکلات مقاومت و مبارزه و صبر و شکیبایی را بیش از گذشته پیشه کرد،که در این راستا همه ما باید مبلغ ولایت و شهدا باشیم و نباید بگذاریم دشمنان با القاء شایعات در جامعه به دنبال توطئه و براندازی نظام باشند و به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دامغان در به پیروزی رسیدن انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دفاع حرم اهل‌بیت (ع) ۶۵۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، یاداور شد: این شهرستان در تقدیم شهدا نسبت به جمعیت بعد از اصفهان رتبه دوم کشوری را دارد و همچنین به وجود یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز افتخار می‌کند.

انتهای پیام

 

captcha