دوره تربیت مربی مهدوی و نماز کودک در بیرجند برگزار شد
کد خبر: 3756280
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

دوره تربیت مربی مهدوی و نماز کودک در بیرجند برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: با همکاری دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد مهدویت و ستاد اقامه نماز استان دوره تربیت مربی مهدوی و نماز کودک در بیرجند برگزار شد.

دوره تربیت مربی مهدوی و نماز کودک در بیرجند برگزار شد

محمد جعفری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مهدويت امتداد امامت و تجلي آخرين حلقه از سلسله حلقات آن است.
وی افزود: مهدويت آخرين ذخيره هستي، ثمره همه رسالت‌ها، منبع همه كمالات، سرچشمه همه خيرات و جلوه گاه همه نيكي‌ها و زيبايي‌ها است.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مهدويت چشم اندازي زيبا به جهان آينده و آينده جهان و رويكردي جدي و نويد بخش به آينده انسان است، تصریح کرد: مهدويت اعتقاد به يك منجي و مصلح و يك حكومت جهاني است و منجي باور مشترك همه اديان و نواي قلبي همه مستضعفان در سرتاسر اين كره خاكي است.
جعفری ادامه داد: دوره تربیت مربی نماز و قرآن کودک که با حضور 80 نفر ویژه مربیان مهدکودک، پیش دبستانی‌ها و مربیان موسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی از قم برگزار شد.
وی با بیان اینکه این دوره در موسسه علوم و قرآن اولولالباب بیرجند با همکاری بنیاد مهدویت و ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، افزود: این دوره آموزشی با هدف تربیت مربی مهدوی و نماز، توجه ویژه به فعالیت‌های دینی کودکان، آموزش شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به مربیان قرآنی مهدها و پیش دبستانی‌ها برگزار شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: ایجاد فضای کلاس شاد و کودکانه، آموزش قرآن به صورت آسان و لذت‌بخش و توانمندسازی مربیان برای برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر اهداف برگزاری این دوره بود.
انتهای پیام

captcha