دشمنان درصدد بدنام ساختن دین اسلام با تفرقه‌افکنی هستند
کد خبر: 3756286
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

دشمنان درصدد بدنام ساختن دین اسلام با تفرقه‌افکنی هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی - امام‌جمعه اهل سنت جاسک گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با تفرقه و نزاع بین علمای شیعه و اهل سنت دین مبین اسلام را بدنام جلوه دهند.

دشمنان می‌خواهندبا تفرقه افکنی دین اسلام را بدنام کنند

به گزاش ایکنا از هرمزگان، شیخ عقیل شیهک زهی امام‌جمعه اهل سنت جاسک در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک که دوشنبه ۲۳ مهرماه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: علمای شیعه و اهل سنت باید تلاش کنند تا با ارائه برنامه‌های مشترک در حوزه فرهنگی بیش‌ازپیش این وحدتی که از گذشته تاکنون حاکم بوده است را حفظ کنند.
امام‌جمعه اهل سنت جاسک بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا با تفرقه و نزاع بین علمای شیعه و اهل سنت دین مبین اسلام را بدنام جلوه دهند و در این زمینه روحانیان وظیفه‌ دارند با آگاهی بخشی و روشنگری در برابر این اقدامات عکس‌العمل نشان دهند.
شیخ عقیل شیهک زهی با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی در شهرستان جاسک مشهود و ملموس است، عنوان کرد: وحدت ریشه‌ای قرآنی دارد و این همدلی در طول تاریخ اسلام همواره سدی مستحکم در برابر تهاجم دشمنان بوده است، امروز عده‌ای تلاش می‌کنند تا وحدت شیعه و سنی در ایران را خدشه‌دار کنند که البته ناکام خواهند ماند.
انتهای پیام.

captcha