اعزام ۸۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور
کد خبر: 3756329
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

اعزام ۸۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه شهرستان اردبیل از اعزام هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان در مرحله نخست تا دوم‌آبان ماه انجام می‌شود.

اعزام ۸۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی‌نیا، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل، روزگذشته ۲۳ مهرماه در مراسم اعزام کاروان راهیان نور اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور تصریح کرد: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان اردبیل با حضور مسئولان شهرستانی و خانواده‌های دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شد.
وی بیان کرد: این کاروان به ظرفیت ۲۲۰ دانش‌آموز دختر پایه دهم از دبیرستان‌های شهرستان بوده که در قالب چند دستگاه اتوبوس و نیز خودرو‌هایی سبک پشتیبانی راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند تا از این مناطق بازدید داشته باشند که اعزام دانش‌آموزان در مرحله نخست تا دوم آبان ماه در نظر گرفته شده است.
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه این کاروان به مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی اعزام شدند، افزود: این دانش آموزان به مدت دو روز در این مناطق عملیاتی حضور یافته و در این مدت از مناطق عملیاتی و نیز یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و تمرچین بازدید می‌کنند.
دهقانی‌نیا ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از مهمترین اهداف برگزاری اردو‌های معنوی راهیان نور برشمرد و تصریح کرد: این سفر معنوی تجدید عهد و میثاق دوباره دانش آموزان شرکت کننده با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی بوده که نقش مهم و موثری در نهادینه سازی فرهنگ یثار و مقاومت در بین آینده سازان کشور دارد.
وی آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها و هدفگذاری‌ها در برگزاری این اردو‌ها دانست و گفت: در مدت حضور دانش‌آموزان در این مناطق برنامه‌های مختلف معنوی و ارزشی برای آن‌ها برگزار می‌شود تا بتوانیم با این امر شاهد نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها و ترویج آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام در جامعه باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل از اعزام هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا به بهترین نحو شاهد برگزاری این اردو‌های معنوی در استان باشیم.
انتهای پیام

captcha