اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در آموزشگاه‌های مقاطع متوسطه لرستان
کد خبر: 3756331
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در آموزشگاه‌های مقاطع متوسطه لرستان

گروه اجتماعی - دبیر اجرای برنامه تعالی مدیریت مدارس در استان لرستان از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در کلیه آموزشگاههای متوسطه اول و دوم و هنرستانهای فنی و مهارتی در سال جاری خبر داد.

اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در کلیه آموزشگاه‌های مقاطع متوسطه لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، یحیی دریکوندی، دبیر اجرایی برنامه تعالی مدیریت مدارس استان لرستان، شامگاه دوشنبه، 23 مهرماه، در جمع مسئولین دبیرخانه‌های برنامه تعالی مدیریت قطب یک استان لرستان با اشاره به شش گام اجرایی این برنامه ، گفت: در راستای اجرای گام اول و با تصویب کمیته استانی در سال تحصیلی جاری کلیه آموزشگاه‌های متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و مهارتی مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه خواهند بود.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های کارگاهی به منظور آموزش مدیران جدیدالانتصاب در شهریورماه گذشته، گفت: با همکاری واحد آموزش نیروی انسانی در اوایل آبان‌ماه سال جاری نیز دوره‌های آموزشی تکمیلی برگزار خواهد شد.
دریکوندی ادامه داد: در گام سوم مدیران آموزشگاه‌ها پس از تشکیل تیم برنامه‌ریزی و با توجه به وضع موجود مدرسه، به تدوین برنامه عملیاتی پرداخته و پس از تأیید این برنامه از سوی تیم مشاوره و نظارت شهرستان‌ها و مناطق، نسبت به اجرای برنامه تعالی در مدرسه اقدام می‌نمایند.
دبیر اجرایی برنامه تعالی مدیریت مدارس استان لرستان، اظهار کرد: در گام چهارم این برنامه تیم‌های مشاوره و نظارت استان، شهرستان‌ها و مناطق موظفند پس از بررسی برنامه عملیاتی نسبت به اصلاح و نهایتاً تأیید آن اقدام نموده و در طول سال تحصیلی به ارائه خدمات مشاوره‌ای و نظارتی بپردازند.
وی از ارزیابی بیرونی و تبادل تجربیات به عنوان گام‌های پنجم و ششم این برنامه یاد کرد و افزود: در پایان سال تحصیلی و اتمام زمان اجرای برنامه عمل، دبیرخانه تعالی مدیریت مدرسه در سطح شهرستان و منطقه ضمن برنامه‌ریزی دقیق نسبت به اعلام زمان ارزیابی بیرونی و ارزشیابی پایانی از مدرسه اقدام کرده و در مرحله آخر این برنامه، دبیرخانه‌های شهرستان‌ها و مناطق به‌منظور تبادل تجربیات به بازدید از مدارس مجری ممتاز استان، شهرستان و مناطق می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha