فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب، آثار جبران‌ناپذیری به دنبال دارد
کد خبر: 3756333
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب، آثار جبران‌ناپذیری به دنبال دارد

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب و شهداء برای جامعه آثار جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب، آثار جبران‌ناپذیری به دنبال داردبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار صمیمی با جمعیت فرزندان شاهد استان زنجان ضمن خوش‌آمدگویی و تشکر از اهتمام و نگاه خوب فرزندان شهدا نسبت به جامعه و آرمان‌های انقلاب افزود: ظرفیت بسیار خوبی در استان از حیث فعالیت و اشتغال فرزندان شاهد در مجموعه‌ها وجود دارد. 
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب هستیم، افزود: با این وجود باید هر روز مصمم‌تر و با اقتدار به آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر باشیم، نه اینکه فاصله بگیریم و اگر روزی از آرمان‌های انقلاب و شهدا فاصله گرفتیم، آن روز، روز مصیبت ما است.
 وی با اشاره به اینکه خط قرمز ما در دستگاه قضایی استان ارزش‌های انقلاب و نظام است، افزود: ما این ارزش‌ها را با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد. 
رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: بهترین و ارزشمندترین چیز برای انسان جان او است، ادامه داد: این شهدا برای نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند و این وظیفه همه ما است که در شرایط کنونی جامعه با این امنیت و امکانات حافظ و پاسدار خون شهداء باشیم. 
صادقی‌نیارکی، خطاب به فرزندان شهدا افزود: پدران شما انسان‌های وارسته بودند و خداوند شهدا را انتخاب کرد و خانواده شهدا نیز باید در مسیر شهدا و انقلاب حرکت کنند. 
وی، مطالبه‌گری را از وظایف فرزندان شهدا برشمرد و گفت: جمعیت فرزندان شهدا نباید وابسته و گرایش‌های سیاسی به حزب‌ها داشته باشند؛ چرا که حزب شما نظام، انقلاب و ولایت است.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، اجرای احکام اسلامی و اندیشه‌های اسلامی را در جامعه یک اصل برشمرد و اظهار کرد: بخشی از اجرای این اصل بر عهده دستگاه قضایی است.
رئیس شورای قضایی استان گفت: همه باید در مسیر نظام و انقلاب و عمل به اندیشه‌های اسلامی قرار بگیریم و تلاش کنیم در این مسیر و حرکت شرمنده شهدا نباشیم. 
انتهای پیام

captcha