کمک ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان زنجان
کد خبر: 3756347
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

کمک ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان زنجان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به رشد ۲۹ درصدی کمک‌های خیران به مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: امسال ۲ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان در این مراکز جمع‌آوری شده است.

کمک 2 میلیارد و800 میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز 24 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واگذاری کارها به مردم  با محوریت مساجد و رویکرد فقرزدایی باعث  بالا رفتن نرخ شتاب خدمات‌رسانی به نیازمندان شده است.
وی ای اشاره به اینکه در حال حاضر 20 مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و نظارت کمیته امداد در استان زنجان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: هدف از ایجاد این مراکز، ترویج و توسعه فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و وهم‌افزایی در اقدامات نیکوکارانه است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بهره‌گیری از حضور، تخصص و مهارت خیران، تشکیل شبکه‌های محلی، صنفی و تخصصی، ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین نیازهای نیازمندان و توانمندی مردم از اهداف دیگر ایجاد مراکز نیکوکاری است.
صفری خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری که از ابتدای سال ۹۲ در زنجان تاسیس شدند، اقداماتی از قبیل توزیع بسته‌های غذایی، کمک هزینه‌های تحصیلی و درمانی و رسیدگی به نیازمندان را در دستور کار خود داده‌اند.
این مسئول عنوان کرد: در 6 ماهه اول سال جاری 2 میلیارد و 807 میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالایی در این مراکز جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است که نسبت به سال گذشته 29 درصد  رشد داشته است.
وی افزود: یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان شبکه‌سازی است؛ به‌طوری که خیرین، مردم و همه مجموعه‌های استان در کمک به نیازمندان نقش ایفا کنند.
انتهای پیام
captcha