افزایش سهم لرستان از اشتغال روستایی
کد خبر: 3756361
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
آشتاب خبر داد:

افزایش سهم لرستان از اشتغال روستایی

گروه اجتماعی - مدیرکل کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سهم استان از اشتغال روستایی ۱۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده به ١۵٢میلیارد تومان افزایش یافت، که از این میزان اعتبار در قالب ۹۴۱ طرح تعریف شده و تاکنون ۱۰۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

افزایش سهم لرستان از اشتغال روستایی

به گزارش ایکنا از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، سه‌شنبه، 24 مهرماه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: سهم استان از اشتغال روستایی ۱۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده به ١۵٢میلیارد تومان افزایش یافت، که از این میزان اعتبار در قالب ۹۴۱ طرح تعریف شده و تاکنون ۱۰۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به این‌که طرح‌هایی به ارزش ۴۵ میلیارد تومان در مرحله عقد قرارداد هستند، عنوان کرد: ۲۶۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان طرح مصوب در بانک‌های استان داریم که امکان‌سنجی طرح‌ها صورت گرفته و ممکن است سرمایه‌گذار در ادامه انجام فرایند کار دچار مشکل شوند.

آشتاب با بیان این‌که همه شرایط سرمایه‌گذار و طرح بررسی شده و سپس در کمیته فنی مطرح می‎شود، در مورد طرح‌های اشتغال فراگیر، گفت: مجموع طرح‌های عقد قرارداد شده ٩۴٣ طرح با ١٠٧ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه جتماعی استان لرستان اضافه کرد: ٢۴٠ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان طرح در دست بررسی بانک‌های استان است.

وی تأکید کرد: باید تلاش کرد تا سهم ۴۵٠٠ نفری جذب کارورز در واحد‌های تولیدی و صنعتی و خدماتی برای امسال محقق شود.

انتهای پیام

captcha