برگزاری یادواره شهدای وحدت در نیمروز
کد خبر: 3756396
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

برگزاری یادواره شهدای وحدت در نیمروز

گروه فرهنگی - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیمروز گفت: آیین بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت سردار حبیب لکزایی و یادواره شهدای وحدت، پنجشنبه، 26 مهرماه با حضور جمعی از علما و فرماندهان سپاه در شهرستان نیمروز برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای وحدت در نیمروز

علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیمروز، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: آیین بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت سردار حبیب لکزایی و یادواره شهدای وحدت، پنجشنبه، 26 مهرماه با حضور جمعی از علما و فرماندهان سپاه در شهرستان نیمروز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال دو مراسم ملی با محوریت شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: اسفندماه امسال نیز میزبان جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان استانی در یادواره شهدای تاسوکی خواهیم بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیمروز بیان کرد: روحیه شهادت‌طلبی از دیرباز میان جوانان این مرز و بوم وجود داشته است که نمونه‌های آن شهید میرحسینی، شهید فارسی و شهید خزایی است.
محبی اظهار کرد: نهمین یادواره شهدای وحدت و بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت شهید لکزایی، عصر پنجشنبه 26 مهرماه در محل گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان نیمروز برگزار خواهد شد و از مردم شهیدپرور سیستان دعوت به حضور می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای وحدت در نیمروز

به گزارش ایکنا، شهید حبیب لک‌زایی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق ایران و جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بود که پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی و معلولیت از ناحیه سر و گردن، چشم و قفسه سینه، مهر ماه ۱۳۹۱ در مأموریت کاری و در لباس سبز پاسداری از انقلاب اسلامی به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

captcha