اقتدار نظام اسلامی خواب را از چشم دشمنان ربوده است
کد خبر: 3756468
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

اقتدار نظام اسلامی خواب را از چشم دشمنان ربوده است

گروه سیاست و اقتصاد - معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: روزگاری در اوج تحریم نظامی و دفاعی بودیم و در دوران دفاع مقدس از کوچک‌ترین وسایل چون سیم‌خاردار محروم بودیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در تأمین نیازهای دفاعی کشور خود به هیچ کشوری وابسته نیستیم و در اوج رشد و اقتدار قرار داریم و خواب را از چشم دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی برده‌ایم.

 اقتدار نظام اسلامی خواب را از چشم دشمنان ربوده است

به گزارش ایکنا از قزوین، یادواره شهدای شهرستان قزوین پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 24 مهرماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.
سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه شهدا به همایش و مراسمات و تجلیل ما نیازی ندارند، اظهار کرد: مراسماتی که ما برپا می‌کنیم برای میثاق با شهدا و ادامه راه آن‌هاست.
وی افزود: در حقیقت با برگزاری چنین مراسم‌هایی می‌خواهیم به خود یادآوری کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و نخواهیم گذاشت خون آن‌ها پایمال شود چرا که شهدا در اوج تکامل است و ما نیازمند شهدای عزیز هستیم.
شکارچی با بیان اینکه خون شهدا در مکتب حسینی می‌جوشید، گفت: کسی را توان پاسخ به یک قطره خون شهدا نیست و اگر کسی هزار سال به‌نظام خدمت کند ارزشش به‌اندازه یک قطره خون شهید نخواهد رسید.
وی ادامه داد: نباید اجازه خیانت به راه شهدا را بدهیم چرا که برخی نمی‌دانند این نظام و انقلاب به‌واسطه شهدا به چنین اقتداری رسیده است. این جای تأسف دارد که برخی به دنبال شهوت‌رانی، خیانت و یا فقط به دنبال گرفتن مسئولیت بدون در نظر گرفتن خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند به‌راستی چگونه می‌توانیم پاسخگویی شهدا و خانواده‌هایشان شده و با آن‌ها رخ‌به‌رخ شویم.
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: مراسم‌های مربوط به شهدا باید بتواند مسئولیت‌پذیری‌ها را افزایش و محقق کند و مسیر انقلاب را برای مستضعفین عالم هموار و بسترسازی لازم را داشته باشد.
این مسئول با تأکید بر اینکه باید مطالبه‌گری لازم را داشته و برای بقای این نظام خون و جان بدهیم‌ عنوان کرد: ما نخواهیم گذاشت کسی با سوءاستفاده نسبت به نظام و انقلاب خیانت کند. برخی با کمال پررویی روی خون شهدا پا می‌گذارند اما از همین‌جا به خانواده‌های شهدا قول می‌دهیم اگر کسی بخواهد به شهدا خیانت کند باید از روی جسد ما رد شوند.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه روزگاری در اوج تحریم نظامی و دفاعی بودیم و در دوران دفاع مقدس از کوچک‌ترین وسایل چون سیم‌خاردار محروم بودیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در تأمین نیازهای دفاعی کشور خود به هیچ کشوری وابسته نیستیم و در اوج رشد و اقتدار قرار داریم و خواب را از چشم دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی برده‌ایم.
شکارچی بیان کرد: امروز نظام انقلاب اسلامی در اوج قدرت است اما دشمنان با تغییر رویکرد خود به سمت جنگ روانی و رسانه‌ای جوانان را نشانه گرفته و می‌خواهد همه دستاوردهای انقلاب را که مانند کوه است به جوانان به‌مانند کاه نشان دهند لذا باید هوشمندی به کار برد با بصیرت و تفکر عمیق به اقتدار بالادست یابیم.
وی عنوان کرد: امروز مسئولیت ما بالاست و در این صحنه جنگ پیچیده باید به جنگ نرم دشمن توجه داشته باشیم چرا که آثار این جنگ به‌مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است و کمترین کوتاهی و غفلت پیروزی دشمن را در پی خواهد داشت.
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: پیروی و تبعیت از ولایت و رهبری رکنی مهم در پیروزی ماست لذا باید دقت کنیم که اگر مسئولی در گوشه‌ای از کشور کوتاهی می‌کند و نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشد نباید این انتظار را از رهبر معظم انقلاب داشته باشیم که ایشان پاسخگوی برخی بی‌عرضگی‌ها باشند.
وی تأکید کرد: شهدا ریسمان ولایت را محکم گرفتند و دشمن را مأیوس کردند، امروز اگر کسی به انقلاب آسیبی نمی‌رساند به برکت شهداست ازاین‌رو ما از شهادت هراسی نداریم.
شکارچی در پایان با بیان اینکه ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم انقلاب به دست نامحرمان بیافتد، خاطرنشان کرد: این امت دهان عوامل و دشمنان داخلی و اسرائیل و آمریکا را خرد خواهند کرد و اگر می‌خواهیم شهدا شفاعت ما را بکنند و از مسیر پر پیچ و خم صراط عبور کنیم باید هوشیار بوده و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام

captcha