تولید 300 قطعه آموزشی مرتبط با اربعین/ رونمایی از «نغمات حسینی»
کد خبر: 3756495
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

تولید 300 قطعه آموزشی مرتبط با اربعین/ رونمایی از «نغمات حسینی»

گروه حوزه‌های علمیه ــ آلبوم نغمات حسینی در حاشیه نشست نقد کتاب «پیاده‌روی اربعین؛ فرصت‌ها و آسیب‌ها» در سازمان حج و زیارت قم رونمایی شد.

تولید 300 قطعه آموزشی مرتبط با اربعین/ رونمایی از «نغمات حسینی»به گزارش ایکنا؛ در حاشیه برگزاری مراسم نقد کناب «پیاده‌روی اربعین؛ فرصت‌ها و آسیب‌ها» که امروز 24 مهر در سازمان حج و زیارت قم برگزار شد از چند قطعه با عنوان نغمات حسینی(ع) مرتبط با اربعین رونمایی شد.

این نغمات به زبان عربی تولید شده و در اختیار رسانه‌ها و مواکب حسینی(ع) قرار می‌گیرد، همچنین در مجموع 300 قطعه آموزشی، راهنما و مستند از سوی معاونت فرهنگی سازمان حج و زیارت در این زمینه تولید شده است.

نغمات الحسین(ع) یک آلبوم شامل چهار قطعه است که دو قطعه آن توسط «اکراف» خوانده شده است؛ وی در کویت زندگی می‌کرد اما به دلیل همکاری در تولید این قطعات از کویت اخراج شده و در کشور دیگری به سر می‌برد.

یکی از کلیپ‌های این مجموعه نیز با عنوان صلیت به موضوع نماز، غیبت، تهمت، ... و عدم سنخیت آن با عزاداری برای امام حسین(ع) و پیاده‌روی اربعین پرداخته است. این مجموعه در اختیار رسانه‌ها و مواکب حسینی(ع) قرار خواهد گرفت تا در این ایام از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha