زائران اربعین حسینی صحنه‌ای از وحدت امت اسلام را به نمایش می‌گذارند
کد خبر: 3756497
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

زائران اربعین حسینی صحنه‌ای از وحدت امت اسلام را به نمایش می‌گذارند

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: زائران اربعین حسینی با گردهمایی بزرگ در کربلا صحنه‌ای از وحدت امت اسلام را به نمایش می‌گذارند.

زائران اربعین حسینی صحنه‌ای از وحدت امت اسلام را به نمایش می‌گذارندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی مقدمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره ظهر امروز سه شنبه 24 مهر ماه در جمع نماز گزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان، عنوان کرد: مراسم راهپیمایی اربعین قوت قلب مسلمانان است که در آن عاشقان امام حسین (ع) با راهپیمایی خود این اقتدار و صلابت را به رخ جهانیان می‌کشند.
وی در ادامه اظهار کرد: نور امام حسین (ع) در جامعه هرگز خاموش نخواهد شد و پرچم نهضت ایشان به علت اخلاص و فداکاری ایشان در راه اسلام و قرآن همیشه در اهتزاز و برافراشته خواھد ماند.
این مسئول با بیان اینکه ما ھر چه داریم از عاشورا و امام حسین (ع) است، بیان کرد: حضرت سیدالشھدا(ع) نورالھی است و این حرکت پرشور و میلیونی مردم جزیی از انوار الھی بوده که در دل‌ھای محبان اھل بیت (ع) روشن شده و در تاریخ اسلام ثبت خواھد شد.
مقدمی به اهمیت مراسم اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: اربعین یک میعادگاه با عظمت است و در این روز می‌توان پیام‌هایی از حقیقت اسلام ناب را به جهان معرفی کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره یادآور شد: پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای معرفی امام حسین(ع) به همه عالم قبل از ظهوراست باید همه‌ بشریت امام حسین(ع) را بشناسند.
وی در ادامه عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین در تعجیل ظهور حضرت حجت (عج) بسیار موثر است، چرا که باید ابتدا همه امام حسین (ع) را بشناسند تا معرفی کردن امام زمان با امام حسین (ع) معنا پیدا کند.
انتهای پیام 
captcha