ثبت‌نام 2300 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3756505
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

ثبت‌نام 2300 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد لرستان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان این‌که کل طرح‌های ثبت‌نامی در سامانه دو هزار و ۳۷۷ طرح با اعتبار بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان است، اظهار کرد: در حال حاضر حدود پنج میلیارد تومان نیز بالاتر از سهمیه اختصاص یافته به استان ثبت‌نامی داشته‌ایم.

ثبت‌نام 2300 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، چهارشنبه، 25 مهرماه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، اظهار کرد: سهم کمیته امداد استان در این زمینه ۸۳ میلیارد تومان است.
وی با بیان این‌که کل طرح‌های ثبت‌نامی در سامانه دو هزار و ۳۷۷ طرح با اعتبار بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان است، عنوان کرد: در حال حاضر حدود پنج میلیارد تومان نیز بالاتر از سهمیه اختصاص یافته به استان ثبت‌نامی داشته‌ایم.
محمدی با اشاره به اینکه بعد از ثبت اطلاعات و ارسال آن‌ها برای استان و همچنین انعقاد قرار داد همکاری با سازمان جهادکشاورزی استان در این رابطه، گفت: تیم‌های هماهنگی بین کمیته امداد و جهاد کشاورزی ایجاد کردیم تا مجوزهای لازم از سوی جهاد کشاورزی صادر شوند.
مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به این‌که تاکنون یک هزار و ۲۰۰ طرح مصوب را داشته‌ایم، گفت: برخی بانک‌ها همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات را در این زمینه ندارند و ما منتظر تامین تسهیلات برای پرداخت به طرح‌های مددجویان هستیم.

انتهای پیام

captcha