2 موکب از فردیس پذیرای زائران حسینی می‌شود
کد خبر: 3756532
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

2 موکب از فردیس پذیرای زائران حسینی می‌شود

گروه فرهنگی- فرماندار فردیس گفت: برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی دو موکب در کربلا و نجف اشرف فعال می‌شود.

2 موکب از فردیس پذیرای زائران حسینی می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، ابوالفضل اینانلو، 24 مهرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد، اظهارکرد: اربعین حسینی نمایش قدرت و عظمت و اتحاد مسلمانان و فرصتی برای تبیین فلسفه و قیام امام حسین(ع) است.
وی افزود: پیاده‌روی اربعین یکدلی و وحدت مسلمانان جهان را به خوبی نشان می‌دهد و دشمنان باید بدانند که اقتدار و عظمت مسلمانان به این راحتی به دست نیامده و به این راحتی از دست نمی‌رود و تلاشی که برای از بین بردن ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی دارند بیهوده و بی‌ارزش است.
این مسئول همچنین از آمادگی فردیس برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی دو موکب در کربلا و نجف اشرف فعال می‌شود و همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری و شورای شهر برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی همکاری می‌کنند.
در ادامه این نشست امام جمعه فردیس، اظهارکرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان شورای بالا دستی و فرا دستی می‌تواند برنامه‌ریزی، طرح و پیشنهاد ارائه دهد تا در شوراهای دیگر مورد بررسی قرار بگیرد.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی با اشاره به تعیین موضوع مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی، گفت: مصوبه‌های شورای فرهنگی عمومی باید بر ارائه برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متمرکز شود.
وی در پایان به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت آن برای نسل جوان، گفت: مسئولان شهرستان فردیس از 13 آبان تا 12 بهمن برای پرسش و پاسخ دانش‌آموزان در مدارس برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام

 

captcha