مدارس صدرا احیاگران ارزش‌ها و فرهنگ‌اسلامی هستند
کد خبر: 3756533
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

مدارس صدرا احیاگران ارزش‌ها و فرهنگ‌اسلامی هستند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: مدارس صدرا در احیاء ارزش‌های اسلامی همواره پیش‌قدم بوده و می‌توان این مدارس را احیاگران ارزش‌ها و فرهنگ‌اسلامی دانست.

مدارس صدرا  احیاگران ارزش‌ها و فرهنگ‌اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، 24 مهرماه طی مراسمی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا که در مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی همچون تفسیر قرآن کریم، احکام، نهج البلاغه و. .. در سطح شهرستان حائز رتبه شده‌اند، تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه دبیرستان‌های صدرا در شهرستان قروه از جایگاه مطلوبی برخوردار هستند، افزود: در سال تحصیلی جاری همچون سال گذشته متقاضیان بسیاری برای تحصیل در این مدارس وجود داشته است که به‌ ناچار اقدام به گزینش افراد کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: دانش‌آموزانی که در مدارس صدرا تحصیل می‌کنند علاوه بر آموختن دانش روز و کتبی که در مدارس دیگر تدریس می‌شود در زمینه‌های مختلفی همچون مسائل دینی آموزش داده می‌شوند.
وی با تأکید بر تلاش این مدارس بر نیروسازی ارزشی برای حضور فعال در خانواده و جامعه اعلام کرد: مدارس صدرا در احیای ارزش‌های اسلامی همواره پیش قدم بوده و می‌توان این مدارس را احیاگران ارزش ها و فرهنگ اسلامی دانست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با تشکر از مسئولان اجرایی دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا عنوان کرد: در روزهای منتهی به آغاز سال تحصیلی تمام دغدغه این بود که معلمانی دلسوز و پرتوان برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان با این مجموعه همراه شوند که به حمدالله موفقیت‌هایی کسب شد.
وی در پایان با تأکید بر لزوم حضور فعال دختران صدرایی در شرکت در مسابقات بین مدارس یادآور شد: این حضور بی‌ثمر نبوده و همواره دستاوردهای مهمی همچون اشاعه فرهنگ چادر در مدرسه را به دنبال داشته است.
انتهای پیام

captcha