فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان منتقل شود
کد خبر: 3756568
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲

فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان منتقل شود

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: فرهنگ عظیم شهید و شهادت همچنان باید به نسل جوان انتقال پیدا کند و بتوانیم این راه نورانی شهدا را طی طریق کنیم.

فرهنگ عظیم شهید و شهادت همچنان باید به نسل جوان انتقال پیدا کند و بتوانیم این راه نورانی شهدا را طی طریق کنیم.

به گزارش ایکنا از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شب گذشته در یادواره ۱۱۴ شهید حوزه مقاومت بسیج والعادیات با بیان اینکه باید برای شهدا یادواره برگزار شود و یاد آن‌ها گرامی داشته شود، اظهار کرد: فرهنگ عظیم شهید و شهادت همچنان باید به نسل جوان انتقال پیدا کند و بتوانیم این راه نورانی شهدا را طی طریق کنیم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، افزود: در زمان دوران قبل از انقلاب از اسلام فقط نام آن باقی مانده بود و یک رژیم ستم‌شاهی مثل رژیم کنونی سعودی و حکام عرب به ایران حکومت می‌کردند، ولی شهدای ما گرد و غبار را از روی چهره اسلام پاک کردند.
وی با بیان اینکه هیچ اثری از اسلام واقعی در آن برهه زمان وجود نداشت، گفت: نهضت‌های آزادی‌بخش که در دنیا بر علیه پادشاهان خود حرکت می‌کردند رژیم شاهنشاهی از ارتش ایران برای سرکوب آن‌ها استفاده می‌کرد.
سردار جمیری در ادامه اذعان کرد: امروز در اروپا و آمریکا پرفروش‌ترین کتاب قرآن کریم است و همه با ادبیات دین و قرآن آشنا شده‌اند.
وی به فلسفه داعش که توسط عربستان سعودی و با همکاری اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها به وجود آمد اشاره کرد و گفت: به خاطر این که اسلام داشت به خوبی در دنیا معرفی می‌شد میخواستند چهره آن را زشت جلوه دهند تا افرادبه اسلام گرایش پیدا نکند.
جمیری ابراز کرد: تمام استکبار جمع شده بودند و می‌خواستند سوریه را ساقط کنند، ولی اراده ایران این بود که سوریه باید بماند تا ارتباط بین شیعه لبنان و ایران برقرار باشد و اینگونه هم شد.
وی با بیان اینکه قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران در سوریه به نمایش گذاشته شد، افزود: دشمنان متوجه شده ایران اسلامی قدرتمند است و اگر ایران در جایگاهی قرار بگیرد و از مجموعه‌ای پشتیبانی کند پیروزی از آن اوست.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، گفت: آمریکایی‌ها میلیارد‌ها دلار برای عراق خرج کردند تا محاصره را برای ایرانیان تنگ کند و شرایطی ایجاد کند که به انقلاب لطمه وارد کنند، ولی امروز وقتی که امروز کاروان اربعین شروع به حرکت می‌کند وحشت آن‌ها را فرا می‌گیرد.
وی اضافه کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی به قدری است که امروز آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کند که فقط اسرائیل وجود داشته باشد.
جمیری با بیان اینکه قدرت ایران حاصل ایثار و جهاد شهدا است، افزود: امروز رزمندگان ما مایه مباهات اسلام هستند هر کجا که نگاه می‌کنیم در امتداد آن پیروزی و موفقیت است.
وی تصریح کرد: هر شخص و مسئولی که ضربه‌ای به نظام بزند مطمئناً خوار و ذلیل خواهد شد. کسانی که با این هدف حرکت می‌کنند بالاخره رسوا می‌شوند و سزای عمل خود را خواهند دید.
جمیری با تاکید به اینکه راه نورانی شهدا همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: امروز با هدایت‌های مقام معظم رهبری شرایط بسیار خوبی در خاورمیانه و کشور‌های دنیا داریم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: متاسفانه در کشور به دلیل عدم مدیریت و بخشی هم نفوذی که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از گذشته کردند سبب شده عده‌ای روی کار بیایند و خیانت‌هایی را انجام دهند. آن‌ها می‌خواهند بین مردم و نظام فاصله بیاندازند و مردم را نسبت به نظام بدبین کنند این افراد نهایتا رسوا خواهند شد و چیزی که می‌ماند اسلام و راه شهدا است.

انتهای پیام

captcha