پرداختن به مسائل مذهبی؛ راهی برای کاهش معضلات اجتماعی ‌
کد خبر: 3756593
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

پرداختن به مسائل مذهبی؛ راهی برای کاهش معضلات اجتماعی ‌

گروه اجتماعی ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: پرداختن به مسائل مذهبی برکات زیادی برای جامعه خواهد داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کاهش معضلات اجتماعی است.

پرداختن به مسائل مذهبی، سبب کاهش معضلات اجتماعی می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، سیدمحسن لطیفی عصر سه‌شنبه، 24 مهرماه در دیدار هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم اظهار کرد: زینبیه اعظم و حسینیه اعظم زنجان به خوبی توانسته‌اند به عنوان یک الگوی شایسته و مناسب برای عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) مطرح شوند.
وی اظهار کرد: هر سال همه عاشقان و دوست‌داران اهل‌بیت(ع) در همه نقاط کشور و حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی، شاهد حرکت عظیم خیل عاشقان حسینی در هشتم و یازدهم محرم هستند و از قاب رسانه ملی آن راه همراهی می‌کنند.
لطیفی به توجه بیش از پیش و نگاه عمیق به مسائل مذهبی و اعتقادی تأکید کرد و گفت: پرداختن به مسائل مذهبی برکات زیادی برای جامعه خواهد داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی است.
این مسئول حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان را به عنوان ظرفیت‌های بزرگی برای استان و کشور عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌های عظیم برای اعتلای فرهنگ ناب و صحیح عاشورایی و نیز آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گرفت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه به فعالیت‌های شبانه‌روزی همکاران مرکز در ایام محرم اشاره کرد و افزود: همکاران خدوم مرکز همه ساله در ایام محرم با تمام توان سعی دارند عزاداری‌های مردم استان را به نحو شایسته پوشش داده و سهم کوچکی در تعظیم شعائر دینی داشته باشند.
یکی از مسئولان هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از پوشش گسترده و شایسته عزاداری‌های پرشور استان توسط صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: زینبیه اعظم و حسینیه اعظم اکنون به الگویی برای عزاداری ساده و بی‌آلایش در شأن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تبدیل شده و در این مسیر نقش رسانه ملی انکارناپذیر و ستودنی است.
موسوی با تأکید مجدد بر نقش هیئات مذهبی در تقویت باورهای دینی و اعتقادات مذهبی در جامعه به‌ویژه جوانان، اظهار کرد: عزاداری‌های درست و به دور از خرافه‌گری می‌تواند نقش هدایت جامعه در مسیر اسلام ناب محمدی مفید و مؤثر باشد.
انتهای پیام
captcha