مهم‌ترین اولویت دین اسلام در آموزش کودکان انسان‌سازی است
کد خبر: 3756605
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

مهم‌ترین اولویت دین اسلام در آموزش کودکان انسان‌سازی است

گروه فرهنگی - مشاور امور بانوان فرمانداری بندر خمیر گفت: مهم‌ترین اولویت رویکرد دین مبین اسلام در آموزش کودکان و نوجوانان انسان‌سازی است.

نسل جدید بایدحس کنندکه  اتفاق مهمی در تاریخ رخ داده است

به گزارش ایکنا از هرمزگان سهیلا لشتغانی پور مشاور امور بانوان فرمانداری بندر خمیر در همایش سه‌ساله‌های حسینی که روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه برگزار شد اظهار کرد: با توجه به این‌که در آستانه روز اربعین و شهادت حضرت رقیه(س) قرارگرفته‌ایم سعی و تلاش همه مسئولان بر آن است که رویکردهای آموزشی کودکان و نوجوانان با محوریت فرهنگ عاشورا ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اولویت رویکرد دین مبین اسلام در آموزش کودکان و نوجوانان انسان‌سازی است، افزود: اجرای برنامه‌ها، مطابق با ایام ماه محرم و صفر فرصت مغتنمی برای تأثیرگذاری نهضت امام حسین(ع) و تبیین راه و هدف یاران ایشان است.
وی با بیان اینکه نسل امروزی باید حس کنند که اتفاق مهمی در تاریخ رخ‌داده است، افزود: برای آموزش فرهنگ عاشورایی باید از قدرت احساس استفاده کرد.
مشاور امور بانوان فرمانداری تصریح کرد: اجرای چنین فعالیت‌هایی سبب احیای شعائر و مناسک مذهبی، برقراری ارتباط میان نسل‌های جدید و امام حسین(ع) می‌شود.
وی در پایان گفت: باید این فرصت‌ها را غنیمت شمرده و برای استفاده از ظرفیت‌های کودکان و نوجوانان برای رسیدن به رشد و بالندگی نهایت استفاده را برده و در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه‌های متولی هستیم.
انتهای پیام .

captcha