فرهنگ بسیجی؛ ضامن انقلاب در مسیر تحقق جهان اسلام
کد خبر: 3756629
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

فرهنگ بسیجی؛ ضامن انقلاب در مسیر تحقق جهان اسلام

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه اتحاد و همدلی همه قوا رمز پیروزی چهار دهه انقلاب اسلامی است، گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی ضامن انقلاب در مسیر تحقق جهان اسلام است.

فرهنگ بسیجی ضامن انقلاب در مسیر تحقق جهان اسلام است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان صبح امروز، 25 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان سمنان، با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج و بسیجی ضامن انقلاب در مسیر تحقق جهان اسلام است، ادامه داد: به برکت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف، کشورهای غربی از گسترش اسلام در هراس هستند و می‌کوشند تا به هر طریق مانع تحقق آن شوند که خوشبختانه با هوشیاری امت‌های اسلامی هرگز موفق به انجام این کار نخواهند شد.

دیباجی با بیان اینکه  استان سمنان سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، اظهار کرد: آرامش و امنیت موجود مدیون خونِ این لاله‌ها است  که باید با دنبال کردن مسیر آن‌ها در راستای توسعه و پیشرفت و قطع کردن دست دشمنان از خاک ایران گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان فرماندهان جوان سپاه  را ادامه‌دهنده راه شهدایی مانند باکری‌ها و همت‌ها برشمرد و افزود: باید الگوهای شایسته انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جدید تبیین و فرماندهان مسیر آن‌ها را دنبال کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات و خدمات ‌حسن حسن‌زاده  تقدیر و حمید دامغانی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه استان معارفه شد.

انتهای پیام

captcha