مرحله استانی همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در بجنورد برگزار می‌شود
کد خبر: 3756657
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

مرحله استانی همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در بجنورد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در بهمن‌ماه سال جاری در بجنورد خبر داد.

برگزاری مرحله استانی همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در بجنوردبرگزارمی‌شود

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور، رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: مرحله استانی دوازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی بهمن ماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مرحله کشوری این همایش اسفندماه و مرحله بین‌المللی نیز در فروردین ماه سال آینده به همت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور برگزار می‌شود.
مهدوی پور با بیان اینکه این همایش امسال با موضوع «قرآن کریم و ایمان به وعده‌های الهی» برپا می‌شود، افزود: این همایش طی سال جاری در پنج محور اصلی و 100 ریز موضوع فراخوان داده شده است.
وی مفاهیم و مبانی نظری ایمان به وعده‌های الهی، ماهیت و قلمرو ایمان به وعده‌های الهی، عوامل و راهکارهای تحقق ایمان به وعده‌های الهی، آثار و نتایج و دستاوردهای ایمان به وعده‌های الهی و موانع و چالش‌های ایمان به وعده های الهی را از مهمترین محورهای این همایش برشمرد.
مهدوی‌پور آخرین مهلت ارسال مقالات را 30 آذرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند برای شرکت در این همایش، و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.iqro.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام.

captcha