جمع‌آوری ۶۰۰ میلیون تومان نذورات مردم دامغان برای اربعین حسینی
کد خبر: 3756663
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

جمع‌آوری ۶۰۰ میلیون تومان نذورات مردم دامغان برای اربعین حسینی

گروه اجتماعی ــ فرماندار دامغان از جمع‌آوری ۶۰۰ میلیون تومان نذورات مردم این شهرستان برای اربعین حسینی خبر داد و افزود: شش کامیون و تریلر ارسال کالا و نذورات مردم را به کربلا عهده‌دار خواهند بود.

جمع آوری 600 میلیون تومان نذورات مردم دامغان برای اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از سمنان، علی‌اصغر مجد، فرماندار دامغان امروز، 25 مهرماه در جلسه‌ای با خادمان موکب علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) دامغان از جمع‌آوری نذورات مردم این شهرستان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان نذورات مردم جمع‌آوری شد که از این میزان ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و مابقی را کمک غیر نقدی شامل می‌شود.

رئیس ستاد اربعین دامغان ادامه داد: برای ایام اربعین امسال دو موکب به نام علی بن موسی‌الرضا(ع) تحت عنوان موکب تغذیه و اسکان در کربلای معلا پیش‌بینی و در نظر گرفته‌ شده که در این راستا در طول ۱۰ روز فعالیت موکب شهرستان دامغان روزانه اسکان و تغذیه شامل صبحانه، ناهار و شام ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر از زائران حسینی را در کربلای معلی را بر عهده‌ دارند.

مجد از اعزام خادمان موکب دامغان به کربلا جمعه هفته جاری 27 مهر خبر داد و یاداور شد: خادمان موکب به‌عنوان نماینده مردم شهرستان باید تمام تلاش خود را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران به‌کارگیرند و همچون سال گذشته منشأ خدمات شایسته به زائران باشند.

فرماندار دامغان با تأکید بر اینکه ۶۸ خادم برادرو خواهر از شهرستان دامغان با حضور دو موکب به زائران در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد متذکر شد: شش دستگاه کامیون و تریلر کار حمل‌ونقل اقلام و نذورات مردم دامغان به کربلای معلا را بر عهده‌ دارند، و یک دستگاه کامیون یخچال دار کار حمل گوشت قرمز و اقلام مواد غذایی فاسدشدنی که امروز چهارشنبه از دامغان به سمت مرز مهران حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha