اعلام نفرات برگزیده مرحله سراسری مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3756696
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

اعلام نفرات برگزیده مرحله سراسری مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اسامی نفرات برگزیده مرحله سراسری بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور در کرمانشاه اعلام شد.

اعلام نفرات برگزیده مرحله سراسری مسابقات قرآن پیام نور

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، اختتامیه مرحله سراسری بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه پیام نور شامگاه گذشته، 24 مهرماه در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد.
در این دوره از مسابقات 250 نفر از برترین‌های دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور حضور داشتند و در 6 بخش با یکدیگر به رقابت پرداختند.
براساس این گزارش روز گذشته، 24 مهرماه همزمان با آخرین روز از این رقابت‌ها برترین‌های این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق اعلام شد.
براین اساس برترین‌های رشته حفظ 5 جزء آقایان به ترتیب نفرات اول تا سوم مصطفی نغیماوی از خوزستان، حاتم کشاورز از فارس و اسماعیل درخشان از اصفهان بودند.
در رشته حفظ 10 جزء در بخش آقایان نیز وحید حاجیلو از زنجان نفر اول، سیدمهدی صفوی از تهران نفر دوم و حامد قاسمی سیمین از همدان نفر سوم اعلام شدند.
نفرات برتر در رشته‌های حفظ 20 جزء و حفظ کل نیز به ترتیب نفرات برتر امین امینی‌فرد از خراسان شمالی، امیر عبدالله فرجی از خوزستان، حسن تاچه‌بندها از قزوین، امیر رضا قیامی از آذربایجان شرقی، سینا طلایی از آذربایجان غربی و میثم آقامحمدی از تهران بودند.
در این دوره از رقابت‌ها در بخش اساتید نیز رضا بویرخانی رتبه برتر رشته حفظ کل را به خود اختصاص داد.
نفرات برتر رشته‌ ترتیل در بخش دانشجویان علی انبوتی از آذربایجان شرقی نفر اول، سیدمهدی موسوی از زنجان نفر دوم و محمد خلیفه‌لو از تهران نفر سوم بودند همچنین در این رشته در بخش اساتید محمدحسین وافعیان از اصفهان رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
در رشته قرائت تحقیق آقایان، نفرات برتر اول تا سوم احمد حسینی از خراسان رضوی، محمد اسمعیلی از اردبیل و ابراهیم فلاح تبسم چهره از گیلان و سجاد امینی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.
نفرات برگزیده رشته‌ حفظ 5 جزء بانوان زهرا مرادی از اصفهان، لیلا شاهی از تهران و افسانه آذرمون از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ 5 جزء در بخش اساتید نیز فخریه ساده‌نژاد از خوزستان رتبه برتر این مسابقات را به خود اختصاص داد.
نفرات برگزیده رشته‌ حفظ 10 جزء در بخش دانشجویان اَمَل عبیداوی از خوزستان، فاطمه انثویی مجرد از اصفهان و زهرا آقایی از قزوین بودند.
در رشته حفظ 15 جزء در بخش اساتید نیز مرضیه حدادی از اصفهان و سیده مرضیه حسینی‌نیا از ایلام به ترتیب اول و دوم شدند.
در رشته حفظ 20 جزء منیره خدابنده از آذربایجان شرقی، زهرا حسنی از آذربایجان غربی و سیده یاسمین پیرا از خوزستان بودند.
نفرات برگزیده رشته حفظ کل بانوان در بخش دانشجویی فاطمه نظری از مازندران، مینا چشم سبز از خوزستان و فرزانه جعفریان از تهران اول تا سوم شدند.
برگزیدگان رشته قرائت ترتیل و تحقیق بانوان نیز در رشته ترتیل عاطفه ناصح از گیلان، انسیه حاجی یوسفی از قزوین و فاطمه عاشوری از خوزستان بودند همچنین در رشته قرائت تحقیق نیز ام‌البنین طالبی از آذربایجان شرقی، فاطمه گلینی‌مقدم از اصفهان و شیما احمدی از مرکزی اول تا سوم شدند.
انتهای پیام

captcha