اصل دستاورد انقلاب کرامت انسانی بود
کد خبر: 3756741
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
نقدی:

اصل دستاورد انقلاب کرامت انسانی بود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اقتصاد را آسان‌ترین مشکل انقلاب اسلامی ایران دانست و با ذکر این مطلب که نمره انقلاب اسلامی در توسعه و پیشرفت کشور بیست است، گفت: اصل دستاورد انقلاب کرامت انسانی بود.

اصل دستاورد انقلاب کرامت انسانی بود

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران امروز ۲۵ مهر در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در دهکده مقاومت لرستان با بیان اینکه در حکومت پهلوی علاوه بر مردم شاه حکومت هم حق رأی نداشت اظهارکرد: تمام اختیارات کشور در دست بیگانگان بود.
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت رژیم پهلوی ملک آمریکایی‌ها بود، اضافه کرد: تصمیم گیری ایران توسط هیئت مستشاران آمریکا صورت می‌گرفت.
نقدی با بیان اینکه رسالت انقلاب اسلامی ایران استقلال بود به تحقق استقلال کشور به معنای کلمه اشاره کرد و عنوان کرد: در هیچ کشوری به اندازه ایران آزادی انتقاد وجود ندارد و همه چیز با رای مردم انتخاب می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با ذکر این مطلب که رهبری انقلاب را مردم به واسطه خبرگان انتخاب می‌کنند ولایت فقیه را ضامن استقلال آزادی و مردم سالاری کشور دانست و عنوان کرد: ایران اسلامی الگویی الهام‌بخش برای مدیریت در تمام دنیاست.

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی معجزه آساست

وی با بیان اینکه نباید به خاطر فساد عده‌ای نظام ما شرمنده باشد، عنوان کرد: شرمنده واقعی آن دزدی است که فساد می‌کند چرا که حکومت ما بر مبنای فساد نیست کمااینکه نمره انقلاب اسلامی ۲۰ است.
نقدی اصل دستاورد انقلاب اسلامی ایران را حفظ کرامت انسانی برشمرد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به ما عظمت داد، خاطرنشان کرد: در هر مقدار و آماری پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران معجزه آساست به طوری که امروز کشور ما شانزدهمین کشور علمی جهان است در حالی که در زمان پهلوی ۷۰ درصد بانوان ما سواد نداشتند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با ذکر این مطلب که در تمام دوران حکومت پهلوی ۱۱ هزار کتاب چاپ شد، اضافه کرد: این در حالی است که فقط در سال گذشته ۱۰۷ هزار کتاب در کشور به چاپ رسید که ۱۰ برابر میزان کل چاپ کتاب در زمان رژیم پهلوی است.
وی به افزایش ۵۰۰ برابری راه‌های آسفالته روستایی در زمان انقلاب اسلامی نسبت به زمان پهلوی اشاره کرد و افزود: در حالی که ما در بدترین شرایط اقتصادی هستیم بانک جهانی اعلام می‌کند که ایران رتبه ۱۸ اقتصاد جهان را دارد این در حالی است که هشت سال تحریم بر علیه ایران بود و تحریم‌های اقتصادی ایران بر هیچ کشوری اعمال نشده است. نقدی با بیان اینکه تاکید امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران این است که ما به انسان‌های ساده زیست بدهیم اضافه کرد: در هیچ جایی روابط سیاسی بر روابط اقتصادی تاثیر ندارد و شکوفایی اقتصادی در گروه فعالیت‌های سیاسی نیست.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران مشکل اقتصادی را ساده‌ترین مشکل انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: خودباوری و اعتماد به نفس رمز پیروزی ما در برابر تمام مشکلات است.

انتهای پیام

captcha