جنگ با نفس اماره؛ عامل پیروزی رزمندگان/ وامدار شهدا هستیم
کد خبر: 3756745
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
پاکدامن:

جنگ با نفس اماره؛ عامل پیروزی رزمندگان/ وامدار شهدا هستیم

گروه فرهنگی- مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه شهدا در مقابل نفس اماره پیروز شدند و جنگ با این نفس بود که رزمندگان ما را پیروز کرد، ادامه داد: ما در هر زمانی وام‌دار شهدا هستیم.

«جنگ با نفس اماره » رزمندگان ما را پیروز کرد/ وامدار شهدا هستیم

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی پاکدامن، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد، شامگاه ۲۵ مهر در همایش آبروی‌ محله یادواره شهیدان احمد منتی و شاوه‌ گجری برآفتاب به همت پایگاه مقاومت آیت‌الله بروجردی و حوزه روح‌الله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد از شهیدان به عنوان مایه عزت شرف و آبروی ناب اسلام یاد کرد و اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی دو دشمن سرسخت هر ملتی هستند و اجازه نمی‌دهند یک ملت به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کنند.
وی با بیان اینکه نفس اماره به عنوان یک دشمن داخلی انسان را به خاک ذلت در مقابل ابلیس خواهد کشاند، لکن جنگ با نفس اماره رزمندگان ما را پیروز کرد، افزود: شهدای گرانقدر همواره بر روی این نفس سرکش پا گذاشتند و دشمنان را مات و مبهوت و حیرت زده با چشمان خیره به نظاره در مقابل خود وا داشتند.
پاکدامن با ذکر این مطلب که انقلاب ما انقلاب خون و مظلومین است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در مقابل کاخ نشینان و ابرقدرت‌ها ایستاد و سر تعظیم فرود نیاورد و این عظمت ثمره خون شهیدان است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ما هرگاه احساس نیاز کنیم از توانمندی‌های مادی خود استفاده خواهیم کرد اما هیچ وقت از این موضوع غافل نخواهیم شد که در عرصه‌های بین‌المللی باید عزم پولادین در برابر دشمنان از خود نشان دهیم.
وی با اشاره به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و دست نشانده‌های آمریکا و صهیونیست، آن‌ها را بزدل و مرعوب قدرت‌های بزرگ دنیا معرفی کرد و افزود: عده‌ای بزدل و غرب‌زده می‌خواهند بر روی تمامیت ارضی و اعتقادی این سرزمین حاکم شوند که به برکت خون همین شهیدان این خواب‌ها تعبیر نخواهد شد لکنما همواره وامدار شهدا هستیم.
گفتنی است که در پایان این مراسم به پاس قدردانی از رشادت‌ها و صبر استقامت خانواده‌های این شهیدان از آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha