برگزاری مرحله منطقه یکم مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا
کد خبر: 3756766
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

برگزاری مرحله منطقه یکم مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

گروه مسابقات ــ مرحله منطقه یکم سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش از روز گذشته آغاز و تا امروز، 25 مهرماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ مرحله منطقه یکم سی و هشتمین دوره مسابقات کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش کشورمان به میزبانی دانشگاه افسری امام علی(ع) با حضور نفرات منتخب از استان‌های تهران، قم، قزوین و شهر کاشان از روز گذشته، 24 مهرماه آغاز و تا امروز، 25 مهرماه ادامه دارد.
این مسابقات از روز گذشته با آیین افتتاحیه آغاز شد که طی آن امیر فولادی، فرمانده دانشگاه افسری به بیان نقش قرآن در ارتش مکتبی و معنوی پرداخت و بر رسیدن و تحقق منویات مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا تأکید کرد.
در ادامه محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش به تبیین و تشریح آیین‌نامه مسابقات و برنامه‌‌ریزی مسابقات پرداخت و سپس مسابقات در رشته حفظ کل و مفاهیم در دو سطح یک و دو در دو مقطع کارکنان پایور و وظیفه برگزار، همچنین این رقابت‌ها امروز، 25 مهرماه در رشته قرائت تحقیق و ترتیل برپا شد.
آیین اختتامیه این مسابقات فردا، 26 مهرماه، ساعت 8:30 با حضور مسئولان کشوری و لشکری در یکی از تالارهای دانشگاه افسری امام علی(ع) برپا می‌شود و نفرات منتخب از این مرحله به مرحله سراسری نیروی زمینی که طی 11 آذرماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.
از ویژگی‌های این مسابقات می‌توان به افزودن رشته حفظ یک جزء به مسابقات اشاره کرد. همچنین شرکت‌کنندگان در این رشته در مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه سال آینده، باید در رشته حفظ سه جزء و بالاتر شرکت کنند. این امر به‌منظور ارتقای سطح محفوظات متسابقین است.
انتهای پیام

captcha