تقدیم ۱۷ هزار شهید در راه مقابله با گروهک‌های تروریستی
کد خبر: 3756778
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

تقدیم ۱۷ هزار شهید در راه مقابله با گروهک‌های تروریستی

گروه فرهنگی - فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: قریب به ۱۷ هزار شهید در مقابله با گروهک‌های تروریستی و منافقین، فدای آرمان‌های انقلاب شدند که باید پاسبان خون این شهدای عزیز باشیم.

تقدیم 17 هزار شهید در راه مقابله با گروهک‌های تروریستی

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نهمین یادواره شهدای وحدت و امنیت، ۲۵ مهرماه با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی، خانواده‌های معزز شهدا، بسیجیان و فرماندهان سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.
علی فضلی، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در این مراسم بیان کرد: شهید شوشتری عاشق خدمت به مردم سیستان و بلوچستان بود و عاقبت نیز در راه دفاع از امنیت و رفع محرومیت‌های این استان به فیض شهادت نائل آمد.
وی ادامه داد: شهید شوشتری اسطوره و ستاره‌ای بود که در عملیات کربلای 5 خوش درخشید؛ این شهید بزرگوار خدمت به مردم را یک تکلیف می‌دانست و شوق خدمت در چشمانش مشهود بود.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) بیان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مسلمانان بوده‌اند که هر بار با شکست و ناامیدی مواجه می‌شوند.
وی افزود: دشمن با پیروزی انقلاب تمام تلاش خود را گذاشت تا با رخنه و شکاف بین شیعه و سنی، از آب گل‌آلود ماهی بگیرد، اما با وحدت بی نظیر مردم استان بزرگ سیستان وبلوچستان نتوانست و ان‌شاء الله نمی‌تواند.
فضلی اظهار کرد: قریب به 17 هزار شهید در مقابله با گروهک‌های تروریستی و منافقین، فدای آرمان‌های انقلاب شدند که باید پاسبان خون این شهدای عزیز باشیم.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با اشاره به حادثه تروریستی مرز میرجاوه، بیان کرد: تروریست‌های کور دل بدانند که با این اقدامات، راهی به جایی نخواهند برد و تو دهنی محکمی از دست سربازان اسلام خواهند خورد.

انتهای پیام

captcha