اعزام اتوبوس از لرستان برای جابجایی زائران در خاک عراق
کد خبر: 3756791
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
خسروی بیان کرد:

اعزام اتوبوس از لرستان برای جابجایی زائران در خاک عراق

گروه فرهنگی - مدیرکل حج و زیارت لرستان از اعزام اتوبوس از این استان برای جابجایی تعدادی از زائران اربعین در خاک عراق خبر داد و گفت: زائران ۱۴ استان و کشور‌های آذربایجان، ترکیه، افغانستان و پاکستان برای رفتن به مرز‌های شلمچه و چزابه از استان عبور می‌کنند.

عبور زائران 14 استان از لرستان برا رفتن به مرز

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان، چهارشنبه، 25 مهرماه، در جلسه کمیته حمل و نقل ستاد اربعین لرستان، گفت: سیستم اربعین باشیوه اجرایی موجود قریب به چهار سال است ایجاد و به اندازه کافی برکمیت آن افزوده شده و در حال حاضر باید به دنبال کیفیت‌افزایی آن باشیم.
وی اظهار کرد: در این راستا می‌توان به هماهنگی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با دفاتر حج و زیارت برای اعزام زائران، اعزام اتوبوس برای جابجایی تعدادی از زائران در خاک عراق با توجه به کاهش ارزش ریال اشاره کرد.
خسروی تأکید کرد: باتوجه به اینکه زائران ۱۴ استان برای رفتن به مرزهای شلمچه و چزابه در محورهای لرستان تردد و زائران کشورهای آذربایجان، ترکیه، افغانستان و پاکستان نیز از استان عبور می‌کنند از این رو ضرورت دارد ضمن امدادرسانی و راهنمایی این افراد توسط اکیپ‌ها، تابلوهای اطلاعاتی، مسیرنما و هشداری به زبان ترکی و اردو در محورهای مورد نظر نصب شود.

انتهای پیام

captcha