حکم متهمان گروه ۶ نفره نفاق در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد
کد خبر: 3756792
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

حکم متهمان گروه ۶ نفره نفاق در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

گروه اجتماعی ـ رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم متهمان گروه ۶ نفره نفاق در این استان خبرداد.

حکم متهمان گروه 6 نفره نفاق در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامرضا مزارعی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 مهرماه اظهار کرد: این گروه 6 نفره از ایادی استکبار وابسته به گروه نفاق بوده که خارج از کشور دستور گرفته و مبادرت به حرکات ایذایی بر علیه نظام می‌کردند‌.
وی افزود: جیره خواران استکبار اقدام به شعارنویسی و توهین به مقدسات و همچنین آتش زدن بنرهای تبلیغاتی منقش به تمثال شخصیت‌های ملی و مذهبی می‌کردند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از ارتکاب جرم، از اقدامات خرابکارانه، عکس و فیلم تهیه و برای سرکردگان خود ارسال می‌کردند‌.
حجت‌الاسلام و المسلمین مزارعی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد از عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر(عج) به این نظام است، تصریح کرد: دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان با تشکیل گروه ویژه، با رصد و گسترش چتر اطلاعاتی و اعمال تکنیک‌های فنی، عکس و فیلم‌های ارسالی این گروه معاند را تهیه کرده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند‌.
وی اضافه کرد: پس از طی تشریفات قانونی رسیدگی، این افراد به حبس و نفی بلد از 8 تا 18 سال محکوم شدند‌.
انتهای پیام

captcha